Billiga Depåstöd?

Slappa skrev:
Sånt depåstöd har jag, tycker det är väldigt smidigt eftersom du kan justera/ställa de efter olika hojar.
Funkar utmärkt till amatörmeckande :D
//D

aa det var bra pris..

vad gick frakten på??

eller kan man hämta det på nått lager i sthlm`?

På en GSX-R -00 är det förmodligen förberett för bobbiner (?).
Om så är fallet rekommenderas bobbiner med tillhörande stöd,
det står mycket stadigare och risken för repad sving är 0.

/A

aGGeLiTO skrev:
aa det var bra pris..

vad gick frakten på??

eller kan man hämta det på nått lager i sthlm`?

Jag köpte mitt beg så jag vet inte men Rundningsmärke har rätt, det finns bättre o stabilare stöd :tummenupp
//D

Fick just ett mail från bikeshop med länken till deras produksida, och måste nog påstå att dom där stöden ser väldigt prisvärda ut. Blir lite sne med tanke på att jag betalade väldigt mycket mer på kkracning för mina?

Pewo skrev:
Klicka på mig Vad det sen e för kvalitet är en annan 5a

Köpte ett exakt likadant på Lois eller Polo i somras när jag var i Das Vaterland i arbetsrelaterade ärenden.
Kostade 200:- (19,99 €).
Stödet verkar hyfsat stabilt, lite knepigt att få upp cykeln pga den korta hävarmen. (Jag vet, stavas K_L_E_N ).

Passade dock inte på TRXen, sålde vidare det till kompisen med Triumph Sprint RS.

Positivt:
Priset
Priset
Priset
Kromat....
Står stadigt väl uppe.

Negativt:
Inga hjul, "vaggkonstruktion"
Passar inte alla cyklar pga avståndet mellan svinginfästningen och den tvärgående balken.
Dålig hävarm.

//Peter

No1 skrev:
Billiga el BÄSTA!!??

Har NYA Harris performance stöd i lager både fram och bak (finns i stockholm)...

Pris: 700kr stycket eller 1200 paret...

Patrik,
SWT Racing...
070-7430300

(Länkar eller bilder ??)

Vilka modeller är det ?? Fanns ett gäng på deras sida.

//Peter

Last edited:
Patrik, tycker inte de där var speciellt snygga. De där ni använder er av, såg några på SFF de var mycket snyggare. Det är ju ett vanligt depostöd som typ alla har. Kostar väl 1000-1200 och är mycket snyggare..

http://www.grenmarkracing.se/depastod.htm

Mycket snyggare! :tummenupp

Last edited:
No1 skrev:
Ett ord: KVALITET!!!

Patrik,
SWT Racing...

Äh så mycket bättre kan de inte vara, det är ett stöd som ska hålla upp hojen i luften. Dessutom var de ni använder er av och länken jag skickade både dyrare och snyggare. Har du använt det där andra som du länkade?

Köpte ett depåstöd på KK racing. Framstöd för lyft under gaffelkronan.
Bra pris och snabb leverans.

Hightuned skrev:
Hur faan kan det bara kosta 300:- spänn, är stödet gjort i najtråd eller? :va

har ett själv, fungerar bra, mitt var från "louis" men köpte det från en firma i sverige, de har ju inga hjul el annat "lull-lull" basic, billig i produktion säkert, så det är väl säkert därför de kan hålla lågt pris

P-E skrev:
Patrik, tycker inte de där var speciellt snygga. De där ni använder er av, såg några på SFF de var mycket snyggare. Det är ju ett vanligt depostöd som typ alla har. Kostar väl 1000-1200 och är mycket snyggare..

http://www.grenmarkracing.se/depastod.htm

Mycket snyggare! :tummenupp
Herregud, väljer man depåstöd pga att dom är snygga!?? Dom ska var robusta lätta att använda själv om man är ensam med hoj utan stöd osv.

Med tanke på att de flesta funkar precis likadant kan man lika gärna välja ett snyggt. Dessutom har ju skit många depåstöd för att det är snyggare än ett sidostöd, t.ex. när du har den hemma för vinterförvaring eller om du ska ta snygga bilder osv osv.

Last edited:
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...