Billig hoj för grus?

...Och såld. Senaste veckorna har det kastats ut mängder av riktigt billiga sköna objekt. Synd bara att det verkar vara uteslutande glesbygdsbor som dumpar priserna, så jävla långt att åka varenda gång:hihi

Södertälje=glesbygd?.... Hm.... :D

Södertälje=glesbygd?.... Hm.... :D

Jaja visste väl att ngn pinnig jävel skulle gnälla, hojen & annonsen är ju försvunnen så skit i den...

Jag målar med bredare pensel här, använder en mer svepande generalisering kring billiga objekt som presenterats på blocket under hösten. Hela 2018 har annars varit ett dåligt år för mina fetischer.

En gammal KTM är mer eller mindre exakt 100% helt ointressant, geeezus, get with the program allready

Jaja visste väl att ngn pinnig jävel skulle gnälla, hojen & annonsen är ju försvunnen så skit i den...

Jag målar med bredare pensel här, använder en mer svepande generalisering kring billiga objekt som presenterats på blocket under hösten. Hela 2018 har annars varit ett dåligt år för mina fetischer.

En gammal KTM är mer eller mindre exakt 100% helt ointressant, geeezus, get with the program allready

Jag gnällde inte utan log åt de....

Min xtz 750 kan va till salu om nån kan med en Dakarvinnare. 17500:- 1991 tror jag . ca 7200 mil.xtz mini.jpg

Last edited:
Jag köpte en grenseltruck idag. Det var fem mil hem och jag kom nästan halvvägs innan jag insåg att den behöver varvas för att ge effekt. IMG_20180921_163831.jpg

Grattis!
En bra modell, med några tics man får jobba lite med.

Varva, ja - 180*-twinnen är väldigt linjär i sin kraft utveckling. Går snällt på låga varv, men lämnar inte mycket umph där nere.

Lycka till med hojen!

Jag köpte en grenseltruck idag. Det var fem mil hem och jag kom nästan halvvägs innan jag insåg att den behöver varvas för att ge effekt.

Gratulerar till Yamaha (som ju alla borde begripa är bäst)! :) Har för mig att Bike på den tiden skrev att det var en dragster för grus.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti