Billig frisör?

Hmm, men får nog bli om någon månad, någon doktor som fått för sig att in o gräva i axeln på måndag, så jag kommer nog inte vara speciellt fräckt dom närmsta veckorna...
Det är ju då man ska va snygg och ragga sköterskor ;)

Lycka till med Axeln iallafall! Så får vi väl höras av senare :)

Ja, man får väl tacka för alla er som har rekomenderat mig :) Jättekul att ni är nöjda!!!

Ni andra som vill klippa er billigt, så finns det massor med ställen att göra det på, givetvis med lite varrierande kvalité, men det finns inget som säger att dom måste va sämre eller bättre än ett dyrt ställe.

Man ska gå dit man trivs! Och är det ekonomin i det hela som är viktigast så har förmodligen den personen lägre krav på både klippningen, frisyren och resterande delar av behandlingen. Så då kommer man förmodligen att bli nöjd i stort sett med det mesta!

De flesta som går till mig har i början ganska mycket ideér om hur dom vill ha det, och håret är viktigt för dom! Många av de som sedan har gått ett par gånger till mig ger mig friare tyglar för varje gång, vilket är jättekul att de litar på mig :)

Med detta inte sagt att det är speciellt dyrt att klippa sig hos mig, jag tar ordinarie för en herrklipp 299:- och sen har alla på Sporthoj.com har 20% på det så det hamnar på ca 240 kr:)
I det priset ingår då självklart, tvätt med huvudmassage, klippning, styling mm.

Angående parkering, så finns det i 9 fall av 10 parkeringar lediga på Lorensbergs parkeringen. och där kostar det 8 kr timmen att parkera. så om det är de där viktiga 6 kr (45 min) som det hänger på, så... ja då kan jag inte göra speciellt mycket mer än att dra av dem på priset ;)

tricket är att ta det när man är i stan ;) Så kan ni sluta räkna dryga bensinpengar, för någon gång varje månad kan jag nästan lova att alla ni besöker Göteborgs innerstad. Ni kan dessutom snabbt kolla om det finns tid direkt på hemsidan www.studioaveny.se

På sommarn kan ni dessutom klaffa in det med torsdagsfikan, parkera hojen GRATIS utanför min dörr och sen slå på stort med fika efteråt ;)

Återigen tusentack till er som går hos mig! Jag är superglad att ni är nöjda :)
och alla som vill börja gå till mig är självklart hjärtligt välkomna!!!

blomman har även lovat att behandling med happy ending går att ordna:tuttar

Det är ju då man ska va snygg och ragga sköterskor ;)

Lycka till med Axeln iallafall! Så får vi väl höras av senare :)

Färdig opererad, här rätt ont, men sånt är livet. Då vet man att man lever, hehe. Måste nog fan komma o klippa mig snart ändå, börjar bli långt nu o väldigt fult. Jag gillar helt enkelt inte hur jag ser ut.
Hur blir det med "Happy Ending" då???

Du får klippa dig hos mig om du vill. Min fru sköter klipparn o jag fixar fika. Priset är dock att du måste följa med mig ca 1h i garaget o montera el på Apa Pegason. Min motivation är i botten

blomman har även lovat att behandling med happy ending går att ordna:tuttar

Samma här! PM tack!

Last edited:
Nu är ju tråden redan lite OT så jag passar på att tipsa o att man kan lämna in sin kärring till Blomman och hennes medbrottslingar så går dom loss på henne.

Lite som extrem makeover.

Man lämnar in henne och hon ser ut som vanligt,men när man hämtar henne så är det som en helt annan kärring.

Svartkonst !!!1

Färdig opererad, här rätt ont, men sånt är livet. Då vet man att man lever, hehe. Måste nog fan komma o klippa mig snart ändå, börjar bli långt nu o väldigt fult. Jag gillar helt enkelt inte hur jag ser ut.
Hur blir det med "Happy Ending" då???
Ja, då kanske en klippning är på sin plats då! Så kan du iallafall känna dig lite snyggare :)

Du har väl mitt nr? Annars är det 031-788 03 16 till jobbet, eller min mob 0735-429 788, svarar jag inte på mobilen så står jag med kund, så då kan du ringa till jobbet så måste jag svara ;)

Det där med Happy Ending tror jag är en fyllegrej som Tapper drömmer om i sina vilda tonårsfantasier.... Jag minns det då inte iallafall... :3freak:

Har du tur så får du Happy Ending av nån annan sen efter du blivit snygg istället!

Nu är ju tråden redan lite OT så jag passar på att tipsa o att man kan lämna in sin kärring till Blomman och hennes medbrottslingar så går dom loss på henne.

Lite som extrem makeover.

Man lämnar in henne och hon ser ut som vanligt,men när man hämtar henne så är det som en helt annan kärring.

Svartkonst !!!1
Finns det inga bilder från i fredags så vi kan få lite bevis på hur läckra damerna blev? :)

Den ena ringde förresten till jobbet idag och tackade och sa att hon fått massor med beröm :)

Last edited:
J
Finns det inga bilder från i fredags så vi kan få lite bevis på hur läckra damerna blev? :)

Den ena ringde förresten till jobbet idag och tackade och sa att hon fått massor med beröm :)

Hela deras hemsida kommer ju vara fullt med bilder på folk som ni fixat.

Enl min källa så kommer dom nya bilderna upp i februari.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti