Billig frisör?

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Jag måste klippa mig. Har kört med maskin de sista åren men nu får det vara bra med det.

Vart ska jag klippa mig?

Plus 50:- i P-avgift och 50:- i soppa för att man kört runt kvarteret i 40 minuter innan man hittade en ruta. Åker hellre till Kungsbacka än till avenyn...

jag håller med. men blomman slår allt vad gäller framförhållning så det blir enkelt i slutänden ändå.

sen är det inte vi dödliga som får bestämma priserna. det är fräckt att ligga på avenyn, därför brukar det vara dyrare. varför vettefan.

En klipp kostar runt 300-350 kr om det ska vara vita pengar. Det blir 1000 kr/timme om man räknar vad det tar i tid och klippa mig :mad:

Blomman är bra med bra pris:tummenupp, ligger dock lite dumt till om man kommer med bil som sagt och om man som jag brukar få ett infall att klippa mig när jag passerar en salong.

Jag föreslår att du klipper dig på huvudet.

För om åren låg det en vid stampen som tog 100 :-,likaså en vid redbergsplatsen runt hörnet ner mot gammelstaden.

Men parkering och avgift för det får du nog leva med om du inte åker kollektiv eller går/cyklar.

Jag föreslår att du klipper dig på huvudet.

För om åren låg det en vid stampen som tog 100 :-,likaså en vid redbergsplatsen runt hörnet ner mot gammelstaden.

Men parkering och avgift för det får du nog leva med om du inte åker kollektiv eller går/cyklar.

Pizzeria och klippning i ett? Har klippt mig i gamlelestan för 120kr, det var tider det. Dock lär de inte varit så noga med skatten.

Då ska ni testa på att klippa er i Umeå. Brukar landa på en 460kr hos random frisör!! Såg idag att de hade erbjudande att bli klippt av frisörstudent, 330 kr, jo man tackar =)

betala runt 3-500kr när du ändå ska få det gjort hos ex nån som man blivit rekommenderat till som ex. blomman, eller låt din fru, syrra, bror, kompis eller vem som helst göra det gratis. för varför betala för att låta nån klipa dien örön

haha skulle ha stått: varför betala för att låta nån förstöra ditt hår när du kan få det gjort gratis av en nära eller kära.

Finns en viss skillnad mellan att parkera på avenyn och redbergsplatsen. Däremot ska stället där kollas upp! Billigt och bra. Jag skiter i företagets moral ang skatter.

blomman är det som gäller, kommer inte ihåg vad jag betalar men prisvärt är det iaf för sporthojare. dessutom slipper man prata om grannar och läsa i "se och hör".

Hasse klippare på stålhandskegatan. Enbart herrfrisör (med herrtidningar att "läsa" medans man väntar). 250:- till en annorlunda gubbe med förkärlek till 50/60-tal. Har en del classic-tidningar och en del musiktidningar. Har inte sett en enda se & hör i hans lilla lokal. Dessutom fri parkering utanför längs gatan.

Ja, man får väl tacka för alla er som har rekomenderat mig :) Jättekul att ni är nöjda!!!

Ni andra som vill klippa er billigt, så finns det massor med ställen att göra det på, givetvis med lite varrierande kvalité, men det finns inget som säger att dom måste va sämre eller bättre än ett dyrt ställe.

Man ska gå dit man trivs! Och är det ekonomin i det hela som är viktigast så har förmodligen den personen lägre krav på både klippningen, frisyren och resterande delar av behandlingen. Så då kommer man förmodligen att bli nöjd i stort sett med det mesta!

De flesta som går till mig har i början ganska mycket ideér om hur dom vill ha det, och håret är viktigt för dom! Många av de som sedan har gått ett par gånger till mig ger mig friare tyglar för varje gång, vilket är jättekul att de litar på mig :)

Med detta inte sagt att det är speciellt dyrt att klippa sig hos mig, jag tar ordinarie för en herrklipp 299:- och sen har alla på Sporthoj.com har 20% på det så det hamnar på ca 240 kr:)
I det priset ingår då självklart, tvätt med huvudmassage, klippning, styling mm.

Angående parkering, så finns det i 9 fall av 10 parkeringar lediga på Lorensbergs parkeringen. och där kostar det 8 kr timmen att parkera. så om det är de där viktiga 6 kr (45 min) som det hänger på, så... ja då kan jag inte göra speciellt mycket mer än att dra av dem på priset ;)

tricket är att ta det när man är i stan ;) Så kan ni sluta räkna dryga bensinpengar, för någon gång varje månad kan jag nästan lova att alla ni besöker Göteborgs innerstad. Ni kan dessutom snabbt kolla om det finns tid direkt på hemsidan www.studioaveny.se

På sommarn kan ni dessutom klaffa in det med torsdagsfikan, parkera hojen GRATIS utanför min dörr och sen slå på stort med fika efteråt ;)

Återigen tusentack till er som går hos mig! Jag är superglad att ni är nöjda :)
och alla som vill börja gå till mig är självklart hjärtligt välkomna!!!

Ja, man får väl tacka för alla er som har rekomenderat mig :) Jättekul att ni är nöjda!!!

Ni andra som vill klippa er billigt, så finns det massor med ställen att göra det på, givetvis med lite varrierande kvalité, men det finns inget som säger att dom måste va sämre eller bättre än ett dyrt ställe.

Man ska gå dit man trivs! Och är det ekonomin i det hela som är viktigast så har förmodligen den personen lägre krav på både klippningen, frisyren och resterande delar av behandlingen. Så då kommer man förmodligen att bli nöjd i stort sett med det mesta!

De flesta som går till mig har i början ganska mycket ideér om hur dom vill ha det, och håret är viktigt för dom! Många av de som sedan har gått ett par gånger till mig ger mig friare tyglar för varje gång, vilket är jättekul att de litar på mig :)

Med detta inte sagt att det är speciellt dyrt att klippa sig hos mig, jag tar ordinarie för en herrklipp 299:- och sen har alla på Sporthoj.com har 20% på det så det hamnar på ca 240 kr:)
I det priset ingår då självklart, tvätt med huvudmassage, klippning, styling mm.

Angående parkering, så finns det i 9 fall av 10 parkeringar lediga på Lorensbergs parkeringen. och där kostar det 8 kr timmen att parkera. så om det är de där viktiga 6 kr (45 min) som det hänger på, så... ja då kan jag inte göra speciellt mycket mer än att dra av dem på priset ;)

tricket är att ta det när man är i stan ;) Så kan ni sluta räkna dryga bensinpengar, för någon gång varje månad kan jag nästan lova att alla ni besöker Göteborgs innerstad. Ni kan dessutom snabbt kolla om det finns tid direkt på hemsidan www.studioaveny.se

På sommarn kan ni dessutom klaffa in det med torsdagsfikan, parkera hojen GRATIS utanför min dörr och sen slå på stort med fika efteråt ;)

Återigen tusentack till er som går hos mig! Jag är superglad att ni är nöjda :)
och alla som vill börja gå till mig är självklart hjärtligt välkomna!!!

Jaa du, kanske skall man sladda förbi o få ett klipp :-)
Skulle nog behövas snart...

Hmm, men får nog bli om någon månad, någon doktor som fått för sig att in o gräva i axeln på måndag, så jag kommer nog inte vara speciellt fräckt dom närmsta veckorna...

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage