Jag är i ett stort behov av en Digitalkamera. Jag ska inte ta proffs kort utan vill bara ha något som tar kort och att korten blir bra när jag väll laddar upp dom på datorn.
Själv har jag inte den blekaste om vad man ska titta på när man köper kamera. Vill ha något så billigt som möjligt.
Vad kan ni tipsa om?
Själv har jag inte den blekaste om vad man ska titta på när man köper kamera. Vill ha något så billigt som möjligt.
Vad kan ni tipsa om?


köpte en 'Trust' (haha) kamera med hela 4 megapixel för under 800:-. Funkar jättebra bortsätt från en sak: korten blir ganska kassa. dumt att snåla när det gäller digitalkamera...