Billig CBR900, ZX9R, R1, GSXR750 sökes

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date

s9d8as0vjk

Guest
Någon som känner någon som ska sälja en billig (kåpskadad eller liknande skönhetsfel) hoj ? Den ska vara ärlig och funktionellt i mycket gott skick.

Pris runt 40k är max vad jag har råd med.

Börjar bli sjuuukt stuntsugen nu ... svara här eller PM:a om du har någon intressant hoj till mig.

Last edited:
Tänk om alla skulle göra det. Skulle du hoppa av en bro om dina polare gjorde det? Kasta inte glas i stenhus! Riv inte den räv som sover.

Isbjörnen, ja tänk om alla la av och pikade andra också ...

Tyckte jag det verkade kul "hoppa av" en bro skulle jag göra det men det känns tämligen meningslöst. ;)

*Peka*

Tänk om det fanns en skitbillig skrapad GXSR 15000 Bayahusa nedanför bron då. Inte så meningslöst då int!

Ja då kanske man skulle knalla ner och kika på den (om den inte låg i vatten). ;)

Tobbe, för gammal ... sorry. Gränsen går vid -96 ...

vtwin, alldeles för dyrt för min budget. Runt 40k är max vad jag kan offra på hoj i år.

WestW, har haft en liten svacka i ekonomin när jag renoverat en hel del dyra saker hemma men nu är man hyfsat "på banan" igen. Har iofs haft lite ont efter en handledsoperation också ... :)

Eisbaer, jag är inte ens en krokett vettu. Utan hoj är man nada ... ;)

CBR600:an ? Nu har du drömt igen tror jag ... har gasat runt lite på tjejens GSX-F600 iofs. ;)

Eisbaer, haha ... nä då kan jag lika gärna göra om farsans CB400N -84 till fighter. Har en GSX-R750 -96 för 39k och en CBR900 för 33k på G ... får se vilken som är bäst/mest prisvärd

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back