Billig CBR900, ZX9R, R1, GSXR750 sökes

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date
Jepp, men först måsta jag köpa en hoj ... än så länge har jag bara några kandidater

Mr B skrev:
WestW, har haft en liten svacka i ekonomin när jag renoverat en hel del dyra saker hemma men nu är man hyfsat "på banan" igen. Har iofs haft lite ont efter en handledsoperation också ... :)

Eisbaer, jag är inte ens en krokett vettu. Utan hoj är man nada ... ;)

Vad har du för fel på din handled? Jag kvaddade förra våren och fick en spricka i båtbenet samt ligamentskador i vänstra handleden.

Trodde inte att det va så farlig först, men nu har det gått ett år och så fort jag försöker belasta handleden tungt som te x träning så får jag ont som f-n. Kan inte ens göra armhävningar.. Tyvärr så gör det att alla hojar där man har framåtlutad körställning (läs sporthojar) blir omöjliga för mig att köra mer än 4-5 mil på, så j-a värdelöst! :(

Så nu får man räkna med att enbart köra hojar med upprätt körställning resten av livet, hur kul är det? Ska väll inte klaga iofs, kunda lika gärna blivit invalid eller dött. Men lite tråkigt är det allt!

KÖP jerkas cbr900rr.. Det är ju en stunthoj för billig penga =) Kom igen så får man se dig wheela igen :rock

Benet som går mellan tummen och armvecket pajjade lite i en olycka förra året. Efter det blev benet lite för kort så handen blev sne ... opererade skiten i december (tog ben från höften och förlängde det i armen) men det har fortfarande inte blivit helt bra ännu. Jaja, det gick ju hyfsat bra ändå om man säger så ... :)

MLM, ja vi får se ... väntar på lite info först. Fast jag kan ju inte wheela iofs ... ;)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back