Billackerare?

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Eftersom det cirkulerar en del människor på våra vägar som troligtvis fått sina körkort med Kellog´s-paketet :huvet har jag fått diverse lackskador på stöt- och kofångare på min bil. Är det nån som känner nån som är både bra och hyfsat billig som tar åt sig den typen av jobb i Gävleborgsområdet?

Det kanske är lite långt från Gävle för en sån typ av lackering, men det finns en kille i Månkarbo (strax utanför Tierp) som heter Niklas Gustavsson som driver Gurras Allservice (ja, det låter lite oseriöst :hihi) och är en duktig billackerare. :tummenupp

http://www.gurrasallservice.com/

Du kanske ska stoppa tillbaka din tunga eller gå och slicka på en lyktstolpe eller nåt. ;)
Hellre lyktstolpe än "eller nåt" vet ju inte vad det sista innebär... :tummenupp
För att återgå till topic,har du kollat med ditt försäkringsbolag?Kan ju vara en ide´ annars kanske.

Hellre lyktstolpe än "eller nåt" vet ju inte vad det sista innebär... :tummenupp
För att återgå till topic,har du kollat med ditt försäkringsbolag?Kan ju vara en ide´ annars kanske.

Jag pröjsar hellre till verkstaden än till försäkringsbolaget om det skulle visa sig handla om samma summa. Behöver jag tillägga att kvitto inte är nödvändigt? :tummenupp

Jag pröjsar hellre till verkstaden än till försäkringsbolaget om det skulle visa sig handla om samma summa. Behöver jag tillägga att kvitto inte är nödvändigt? :tummenupp

Billig och bra brukar inte gå hand i hand.. :tummenupp
Kolla eniro i ditt område, sen är det bara ringa runt.

Billig och bra brukar inte gå hand i hand.. :tummenupp
Kolla eniro i ditt område, sen är det bara ringa runt.

Hoppas på att hitta en billackerare som gör annat med sina händer än håller dem :va Skämt åsido så vill jag ju naturligtvis ha tips från nån med bra erfarenheter från nån verkstad och som därför gärna rekommenderar den. :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon