Billackerare?

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Eftersom det cirkulerar en del människor på våra vägar som troligtvis fått sina körkort med Kellog´s-paketet :huvet har jag fått diverse lackskador på stöt- och kofångare på min bil. Är det nån som känner nån som är både bra och hyfsat billig som tar åt sig den typen av jobb i Gävleborgsområdet?

Det kanske är lite långt från Gävle för en sån typ av lackering, men det finns en kille i Månkarbo (strax utanför Tierp) som heter Niklas Gustavsson som driver Gurras Allservice (ja, det låter lite oseriöst :hihi) och är en duktig billackerare. :tummenupp

http://www.gurrasallservice.com/

Du kanske ska stoppa tillbaka din tunga eller gå och slicka på en lyktstolpe eller nåt. ;)
Hellre lyktstolpe än "eller nåt" vet ju inte vad det sista innebär... :tummenupp
För att återgå till topic,har du kollat med ditt försäkringsbolag?Kan ju vara en ide´ annars kanske.

Hellre lyktstolpe än "eller nåt" vet ju inte vad det sista innebär... :tummenupp
För att återgå till topic,har du kollat med ditt försäkringsbolag?Kan ju vara en ide´ annars kanske.

Jag pröjsar hellre till verkstaden än till försäkringsbolaget om det skulle visa sig handla om samma summa. Behöver jag tillägga att kvitto inte är nödvändigt? :tummenupp

Jag pröjsar hellre till verkstaden än till försäkringsbolaget om det skulle visa sig handla om samma summa. Behöver jag tillägga att kvitto inte är nödvändigt? :tummenupp

Billig och bra brukar inte gå hand i hand.. :tummenupp
Kolla eniro i ditt område, sen är det bara ringa runt.

Billig och bra brukar inte gå hand i hand.. :tummenupp
Kolla eniro i ditt område, sen är det bara ringa runt.

Hoppas på att hitta en billackerare som gör annat med sina händer än håller dem :va Skämt åsido så vill jag ju naturligtvis ha tips från nån med bra erfarenheter från nån verkstad och som därför gärna rekommenderar den. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman