Bilköööäööööööööer...

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Vad roar ni er med när ni sitter i bilkö? För mig är det i stort sett kö varje dag när jag ska hem från jobbet på Sveavägen till Järfälla.

Tänkte om det va nån som kommit på nått kul att roa sig med under tiden köerna sniglar sig fram..

Jag brukar kolla om det sitter några söta pojkar i bilarna runt omking, vilket det aldig gör, förutom de som har sina flickvänner ? med sig..=ointressant..

Jag surfar på SH på laptopen uppkopplad mot internet med mobil.

Sjung! Det gör jag :) Inte så bra kanske men kul är det.. Lägger till lite trummande på ratten och headbangar å sånt..

Kay skrev:
Jag surfar på SH på laptopen uppkopplad mot internet med mobil.

Skojar du nu? Funkar väl när det e totalt stopp, men gör du verkigen det när det rullar (sakta) med? Fast du kan säkert det jag inte kan, skriva utan att behöva se tangenterna, hehe
Dessutom så har jag ingen laptop.. :rolleyes:

När jag jobbade inne i stan så satt jag oftas och funderade på olika saker när jag satt i köerna. Saknar faktist lite den tiden eftersom man kom på mycket kreativt. Planerade middagen och hur jag skulle kunna hinna med det jag vill under dagen.

Gör nog lite av varje :rolleyes:

Sjunger, bättrar på sminket (om jag kör bil), idiotförklarar alla andra, pratar i mobilen, tittar på pojkar ( Fast det verkar bara vara gubbar som jobbar i Kista :3freak )

D-one skrev:
Gör nog lite av varje :rolleyes:

Sjunger, bättrar på sminket (om jag kör bil), idiotförklarar alla andra, pratar i mobilen, tittar på pojkar ( Fast det verkar bara vara gubbar som jobbar i Kista :3freak )

Ja varför e det så mycket gubbar i alla bilar???, är det så att alla snyggingar kör hoj? ;)
Jag brukar oxå ringa folk, men det blir ju liiite dyrt i längden. :rolleyes:

Milla skrev:
Jag brukar kolla om det sitter några söta pojkar i bilarna runt omking, vilket det aldig gör, förutom de som har sina flickvänner ? med sig..=ointressant..

Du kan få åka brevid mig när jag åker hem, iofs så åker jag Vallhallavägen up på E18 inte riktigt samma väg som du åker....

Jag brukar surra i mobilen... det dödar tid.
Och bestämma vad jag ska äta. :fyllisar
Sen e det rätt skönt att bara få lite tid med sig själv å bara sitta å tänka på ingenting

Flippar på stereon, ringer i telefonen. Glor på tjejer, hojar, bilar ( i den ordningen :tungan )

Sen finns det andra dagar då man är på dåligt humör eftersom man sitter fast i smeten och får sitta i en jä*la bilkö på sin lediga tid :3freak

955i skrev:
Flippar på stereon, ringer i telefonen. Glor på tjejer, hojar, bilar ( i den ordningen :tungan )

Sen finns det andra dagar då man är på dåligt humör eftersom man sitter fast i smeten och får sitta i en jä*la bilkö på sin lediga tid :3freak

Men, finns det tjejer o titta på då?, eller e det bara gamla kärringar? :tungan

Rå-diggar musiken i stereon bara för att reta folk. Om det finns småbarn i bilarna intill...som man kan skoja lite med...de riktigt små kan man vinka till..och de blir överlyckliga :hej ...för de lite större kan man alltid hålla en grimas-tävling. :3freak

Sedan spanar man självklart efter söta flikkor... :hihi har inte kommit så långt där ännu dock..så jag vet inte hur det är att skaffa/ha ett förhållande i en bilkö. :confused:

/KaliZ

KaliZ skrev:
Sedan spanar man självklart efter söta flikkor... :hihi har inte kommit så långt där ännu dock..så jag vet inte hur det är att skaffa/ha ett förhållande i en bilkö. :confused:

/KaliZ

Haha, ne du har ju vart singel i en dag eller vad e det nu? :) Som sagt så är det ju inga snygga killar i bilköerna här, (för de kör ju hoj?! :) så jag har inte heller nån större erfarenhet än!

Milla skrev:
Vad roar ni er med när ni sitter i bilkö?
Jag roar mig med att köra förbi köerna :). När vintern kommer så blir det antingen dubbdäck på hojen eller tunnelbanan.

Har nyss utvecklat nåt form av beroende att skicka regnummer på alla möjliga roliga fordon till bilsvar via SMS...
Kul att se vem som äger typ ferraris, lambos, och sånt...

Förvånansvärt många äldre och medelålders kvinnor som äger sporthojar förresten.. :rofl

Tur att firman betalar telefonräkningen... :D :tummenupp

sgtpepper skrev:
Jag roar mig med att köra förbi köerna :). När vintern kommer så blir det antingen dubbdäck på hojen eller tunnelbanan.

Trots kö så kommer jag hem ca en timme snabbare med bil än kommunalt...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back