Bilköööäööööööööer...

KaliZ skrev:
...
Sedan spanar man självklart efter söta flikkor... :hihi har inte kommit så långt där ännu dock..så jag vet inte hur det är att skaffa/ha ett förhållande i en bilkö. :confused:

Jag har skaffat en date på 1:an på vägen hem från Luxembourg, kring Antwerpen tror jag det va :D

Det är möjligt, bar att jobba på saken!
Fast det blev inget förhållande av det, men några dates blev det ju :3freak

//Ronni

sgtpepper skrev:
Å fyfan, då förstår jag att du tar bil. Själv bor jag nästan på gångavstånd från jobbet, så egentligen kör jag hoj dit endast för nöjes skull :), hade jag inte varit så lat så hade det varit en nyttig promenad på en 40 min.

Iaf på morgonen tar det 30 min med bil in, och 1½ timme med pendel och buss...Och hellre själv i min bil än trängas med en massa svettiga männsikor i överfulla tåg o bussar...:)

Lartes skrev:
:kocko träffa honom så klart, det va ju min sista fråga :fatta!

:tummenupp

Nä då vet jag ju om det är sant eller inte..Inte alls lika spännande då ju! :lol

Du verkar uppenbarligen ha lika lite att göra på jobbet som jag idag? :tungan

Milla skrev:
Nä då vet jag ju om det är sant eller inte..Inte alls lika spännande då ju! :lol

Du verkar uppenbarligen ha lika lite att göra på jobbet som jag idag? :tungan

Hmm okey då behöver du inte bli besviken varjefall :D

Mmmm MASSOR :rolleyes: fast nu blir det hemgång :banana

Kollar nyheter på min TRE nalle eller så brukar jag lyssna på en talbok! Faktist väldigt tidsdödande att lyssna på tex Arn böckerna i bilen påväg till och från jobbet!c :tummenupp Det finns ju faktist en hel del talböcker på DC++.

sege skrev:
Humma, jafan, några såg mig ligga snyggt i landstingskläder på sjukan, sexigare än nånsin.

Ooh jaaaaa, du var SÅÅÅ sexig när du låg & späkade dig i sängen. :kär :kär :kär :rolleyes:

duccen900ss skrev:
Kollar nyheter på min TRE nalle eller så brukar jag lyssna på en talbok! Faktist väldigt tidsdödande att lyssna på tex Arn böckerna i bilen påväg till och från jobbet!c :tummenupp Det finns ju faktist en hel del talböcker på DC++.

Det va ju en ganska bra ide! Tack! Gäller o hitta lite BRA böcker dock :)

Hittade en mindre väg vid sidan av E4 i Uppsala, så jag ägnar INGEN tid i bilköer:Rockbanan

Däremot pendlade jag ett tag mellan Enköping--> Södertälje varje dag. (17 mil om dagen ca), vilket vart rätt tradigt ibland och då skaffar man sig vissa knep för att hålla igång.
1. Låna talböcker på band/cd på bibblan, är de riktigt bra böcker så är det nästan att man tycker det e synd att man redan är framme för man ville höra resten :D
2. Bränn cd med dina favvo låtar, en med lugna, (som du ska ha när du e stressad), och en med riktigt drag i, (som du ska ha när du e skittrött och håller på å somnar).
3. Trainspotting, räkna reg.nr. Först ska du ha en te.x. abc 001 sen en med numret 002 och sen en med nr 003 o.s.v. (alla måste dock inte heta abc.. hon du fattar:)) VARNING för lite hjärntvättande bilkörningshobby..
4. Prata med någon vän du har ågren för att du aldrig hinner höra av dig till, nu har du all tid i världen, iaf för en stund framöver :tummenupp
5. Har du riktig tur så går ditt favvoprogram på radion just när du sitter där, det lättar oftast upp sinnet i den allra trögaste trafik :banana (t.ex. har P3 skitbra program, utan reklam-helvetes-avbrott)

6. Finns möjlighet, så samåk med någon kompis?
7. Ta tåget in/ur den värsta smeten?

Tina

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back