Bilist......

Kan ju va värt att tänka på innan man pekar finger åt nån annan i trafiken eller sparkar av bakspegeln.

Föraren i bilen är troligtvis en nerknarkad och dyngfull psykopat...

Bilförare

Bara hoppas att nån kör på honom i cellen? :lol

Har själv satt foten upp i dörren en gång, man blir galen!

Skulle köra fram i en bilkö då plötsligt en bil får syn på mig och trycker upp mig på refugen :mad:

De var säkert ett sånt där bilfucko som inte viste vad han skulle säga så han backa på han ist :3freak . ÅKrona de var i sverige inte usa :7peta

Hoztic skrev:
Tockna idioter det finns! :4skrika :kocko Han blev väl ledsen för att hans 240 inte hängde med vid rödljusen :3freak

Någon som vet hur det gick för killen på MC? Nack- och skallskador låter rätt illa... men blev skadeståndet bara 50 papp så kanske det gick rätt bra ändå?

Lyssna på polisen, stockholm, i nån timma och du får höra många "QP" där bilen har körförbud, killen har inget körkort men fullt brottsregister och fordonet är varken skattat eller försäkrat...
I de flesta fallen jag hört har fordonet varit hemmahörande i rinkeby, Kista mm...

Kanske borde sälja hojjen och köpa en gammal sisu istället :mad:

nol_johnte skrev:
Skulle köra fram i en bilkö då plötsligt en bil får syn på mig och trycker upp mig på refugen :mad:

Varför gör man sån´t..är det avundsjuka? En hoj hindrar ju knappast biljäveln. Man är borta innan han släppt upp kopplingen ens.. :confused:

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti