Bilist......

Kan ju va värt att tänka på innan man pekar finger åt nån annan i trafiken eller sparkar av bakspegeln.

Föraren i bilen är troligtvis en nerknarkad och dyngfull psykopat...

Bilförare

Bara hoppas att nån kör på honom i cellen? :lol

Har själv satt foten upp i dörren en gång, man blir galen!

Skulle köra fram i en bilkö då plötsligt en bil får syn på mig och trycker upp mig på refugen :mad:

De var säkert ett sånt där bilfucko som inte viste vad han skulle säga så han backa på han ist :3freak . ÅKrona de var i sverige inte usa :7peta

Hoztic skrev:
Tockna idioter det finns! :4skrika :kocko Han blev väl ledsen för att hans 240 inte hängde med vid rödljusen :3freak

Någon som vet hur det gick för killen på MC? Nack- och skallskador låter rätt illa... men blev skadeståndet bara 50 papp så kanske det gick rätt bra ändå?

Lyssna på polisen, stockholm, i nån timma och du får höra många "QP" där bilen har körförbud, killen har inget körkort men fullt brottsregister och fordonet är varken skattat eller försäkrat...
I de flesta fallen jag hört har fordonet varit hemmahörande i rinkeby, Kista mm...

Kanske borde sälja hojjen och köpa en gammal sisu istället :mad:

nol_johnte skrev:
Skulle köra fram i en bilkö då plötsligt en bil får syn på mig och trycker upp mig på refugen :mad:

Varför gör man sån´t..är det avundsjuka? En hoj hindrar ju knappast biljäveln. Man är borta innan han släppt upp kopplingen ens.. :confused:

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back