Bilist och mc-förare i bråk

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Att ni vågar er ut på vägarna i och runt Stockholm :näsblod Det börjar likna rena rama Vilda Västern :gnissla
Tur att ingen tog till kniv eller skjutvapen i alla fall
Kopierat från SvD
Publicerad: 19 augusti 2008, 20.26. Senast ändrad: 19 augusti 2008, 20.32
En mc-förare och en bilist hamnade i bråk efter en trafikincident på i Jordbro vid 19-tiden tisdagskvällen.
Incidenten inträffade i korsningen Huddingeleden-Lillsjövägen. Ingen person skadades, men bilisten och mc-föraren rök ihop om vem som hade orsakat olyckan. Bråket slutade med att mc-föraren bröt av bilnyckeln innan han försvann från platsen. Polisen har inte kunnat spåra mc-föraren.

hahaha läste de där också fast på blockets news... skulle vilja sett bilförarens min när han fick bilnyckeln avvriden:D ....

Sedan gör man en fuck u burnout när man sticker iväg :D :yoparty

Hahaha, så jävla bra. Undrar vad det var som hände egentligen.
Någon som känner sig skyldig?

Hur tusan kom han åt nyckeln :va

ja säg d... lättast måste de ju vart om den satt i tändningslåset och bara vrida till, tror de inte är så svårt om man är lite kaxig att bara öppna förardörren och dra sönder nyckeln innan man sticker därifrån om både motorcyklisten och bilföraren var ute o tjafsa med varan :)

***Att ni vågar er ut på vägarna i och runt Stockholm Det börjar likna rena rama Vilda Västern ***

Ja..usch och fy, såna här otäcka saker händer bara i Stockholm... tacka vet jag Älvdalen, där skulle nått sånt aldrig kunna inträffa.. :rolleyes:

Han skulle dragit :keTtiNgen i tacket istället och sen brassat helvet!

***Att ni vågar er ut på vägarna i och runt Stockholm Det börjar likna rena rama Vilda Västern ***

Ja..usch och fy, såna här otäcka saker händer bara i Stockholm... tacka vet jag Älvdalen, där skulle nått sånt aldrig kunna inträffa.. :rolleyes:

Finns väll inte tillräckligt mycket folk så man ska kunna få möte där uppe i dalarna, och speceilt inte att man möter 2 st medtraffikanter sammtidigt :tungan

Bilen kanske var en Alfa med tändningslåset utåt, då är det nog rätt enkelt att böja nyckeln om bildörren är öppen :gnissla

blir knivhuggen varje helg i Sthlm....våldtagen minst 1 ggr/vecka

Och det är alltid bilistens fel,eller.? Kan kanske vara så att motorcykeln drog för att han kände sig skyldig(smitning). Oj jag glömde, en hoj gör ju aldrig fel i trafiken.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park