Bilist och mc-förare i bråk

Och det är alltid bilistens fel,eller.? Kan kanske vara så att motorcykeln drog för att han kände sig skyldig(smitning). Oj jag glömde, en hoj gör ju aldrig fel i trafiken.

Och det är alltid bilistens fel,eller.? Kan kanske vara så att motorcykeln drog för att han kände sig skyldig(smitning). Oj jag glömde, en hoj gör ju aldrig fel i trafiken.

Håller med,

Annars hade det ju varit betydligt smidigare att kalla dit farbror Blå.

/R

:klappar
Han kanske tom kom på att han hade A beg-behörighet, men ostrypt hoj, eller inget kort alls å inte alls ville prata med polisen...
Hursom så gav han medelsvensson en ännu sämre bild av oss hojåkare :mad:

Last edited:
:klappar
Han kanske tom kom på att han hade A beg-behörighet, men ostrypt hoj, eller inget kort alls å inte alls ville prata med polisen...
Hursom så gav han medelsvensson en ännu sämre bild av oss hojåkare :mad:
eller så var det bara så att han var nöjd efter att ha avreagerat sig på bilisten och åkte därför därifrån.

Ibland förtjänar bilister att få nyckeln avbruten så de inte kan fortsätta köra och skada andra ( även vissa motorcyklister kan förtjäna sånt )

I sthlm blir man väl bara rånbögmördad eller?? har jag fått det hela helt fel:confused:

nyckeln trasig verkar ju då lindrigt... :rolleyes:

:yoparty SKARABORG:yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP