Bildtråd

slutet av ullis första kval på sviestad börja hojen vibrera sa hon...jag kände på hojen men den kändes ok.
"äh" tänkte jag hon bara inbillar sej bara...'
ut på andra kvalet, men hon kommer in efter två varv och säger att det inte går att hålla i styret pga vibrationerna???
nu kändes det verkligen att nått inte stämde och tomgången hade försvunnit med... skit nu va det färdig kört.
ullis sur som ett bi gick och stängde in sej i bilen, jag titta på klockan ca 2,5-3 timmar till start...va fan inget o förlora dags o TOK MEKA!!!!
av med motorn och isär med skiten en kolv ,ett balansaxel drev och ett drev till vevaxeln senare så va det ca 3-4 min kvar till line up, igång med skiten och ut med kärringen på banan!
hojen gick som aldrig förr och ullis körde som fan och sluta 4;a :tummenupp

edit; måste tilllägga att gg, stefan, jakob och john m.m. va med och hjälpte till, TACK!
edit igen; oscar och hans verktyg va också med

Bifogat

• ulli ras.JPG
    ulli ras.JPG
    116.9 KB · Visningar: 261
  • UIlis ut till Line up.jpg
    UIlis ut till Line up.jpg
    80.2 KB · Visningar: 282
Last edited:
Sista ERF:et 2004 på Knudan

Bifogat

• Knudan ERF 010.jpg
    Knudan ERF 010.jpg
    39.9 KB · Visningar: 132
  • Knudan ERF 064.jpg
    Knudan ERF 064.jpg
    44.8 KB · Visningar: 148
  • Knudan ERF 030.jpg
    Knudan ERF 030.jpg
    73.5 KB · Visningar: 178
Last edited:
Under bikeweek i år....blev snabbt ganska tomt på folk :va

Bifogat

• PICT0124.jpg
    PICT0124.jpg
    129.3 KB · Visningar: 291
Berra skrev:
Under bikeweek i år....blev snabbt ganska tomt på folk :va

Är det sista dagen så svär jag på att Donkey Kong vinglar omkring i regnet och letar efter grejer, vimsar och pratar skit med den klassiska "jagvillinteåkahemän"-glimten i ögat. Få kan dröja kvar i depån som riddaren av den sorgliga skepnaden......skulle vara Johan då.

Chrille skrev:
Är det sista dagen så svär jag på att Donkey Kong vinglar omkring i regnet och letar efter grejer, vimsar och pratar skit med den klassiska "jagvillinteåkahemän"-glimten i ögat. Få kan dröja kvar i depån som riddaren av den sorgliga skepnaden......skulle vara Johan då.

Det tror jag nog. Så här långt hade han kommit när vi var mer eller mindre klara för avfärd. :D

Bifogat

• dqejklar1.jpg
    dqejklar1.jpg
    72.6 KB · Visningar: 185
  • dQejklar2.jpg
    dQejklar2.jpg
    71.7 KB · Visningar: 146
Mera bilder ifrån Knudan, Jorpes kollar hur Mozzbergh meckar, Mumlan knyter tofflorna, Gammelgixxern som gav upp.

Bifogat

• Knudan ERF 011.jpg
    Knudan ERF 011.jpg
    74.2 KB · Visningar: 160
  • Knudan ERF 029.jpg
    Knudan ERF 029.jpg
    61 KB · Visningar: 149
  • Knudan ERF 057.jpg
    Knudan ERF 057.jpg
    79.5 KB · Visningar: 167
Elfel!!

Ja vad säger man :huvet tur att det finns hjälpsamma i depån när kabelstammen skall genomsökas efter kabelbrott.

Bifogat

• IMG_0060.jpg
    IMG_0060.jpg
    53.6 KB · Visningar: 154
nästan alla glada :) Final rokie 1000 på Knutstorp 2004
1;jhono
2;oscar
3 platsen tag mats i gräset

Bifogat

• Teckning1.jpg
    Teckning1.jpg
    77 KB · Visningar: 103
  • Teckning2.jpg
    Teckning2.jpg
    70.9 KB · Visningar: 113
  • Teckning3.jpg
    Teckning3.jpg
    67 KB · Visningar: 283
Vår laptimer säger att vi körde 100%

Bifogat

• Knudan ERF 009.jpg
    Knudan ERF 009.jpg
    54.7 KB · Visningar: 218
Haha... Jag har nog dig att tacka för det.

Chrille skrev:

*/ ?>
Back