Bildtråd

Här är en bild från prisutdelningen R600, Ring Knutstorp, augusti i år.

Jag tror det är Tobias Larsson som får sig en dusch av Patrick Packalén. Mats Pettersson hjälper till (men är lite skymd).

Medge att sprutet hamnar rätt!

Bifogat

• Knuts.jpg
    Knuts.jpg
    125.4 KB · Visningar: 289
Last edited:
1.Mats o John A-torp
2.Mats o Oscar - Falkenberg

Bifogat

• John o Mats.jpg
    John o Mats.jpg
    78.3 KB · Visningar: 203
  • IMG_0036.sized.jpg
    IMG_0036.sized.jpg
    117.1 KB · Visningar: 225
Ödet i Anderssons tält går att beskåda. Depåns kung gällande faciliteter lämnade utrustning kvar...

Bifogat

• sopor_liten.jpg
    sopor_liten.jpg
    15.1 KB · Visningar: 253
Suspekt bild tagen i depån under den sista SO-helgen i år. Två kända forumprofiler (gissa vilka!) ägnar sig åt gudvetvad.... :hihi

Bifogat

• Suspekt.jpg
    Suspekt.jpg
    82.1 KB · Visningar: 283
Under det första träningspasset för året på det andra varvet ser jag en fotograf i Sviestadböjen och tänker att nu j-ar! Det var inte så smart men han fick några bra bilder i alla fall... :rolleyes:
Kika speciellt på den första bilden i t.ex irfanview och höj gamma så ser man tydligt hur framhjulet har släppt, ett svart streck. :huvet
Foto: Mats Jonsson

Bifogat

• IMG_3317.jpg
    IMG_3317.jpg
    131.2 KB · Visningar: 274
  • IMG_3319.jpg
    IMG_3319.jpg
    90.6 KB · Visningar: 213
  • IMG_3320.jpg
    IMG_3320.jpg
    126.1 KB · Visningar: 297
  • IMG_3327.jpg
    IMG_3327.jpg
    75.4 KB · Visningar: 224
  • IMG_3321.jpg
    IMG_3321.jpg
    133.9 KB · Visningar: 146
  • IMG_3343.jpg
    IMG_3343.jpg
    94.8 KB · Visningar: 291
Last edited:
Premiären på Sviestad för mig, Pålle, Johno och Mats den 18 maj.
I släpet med tillåten maxlast på 470kg finns 3st R1or, en CBR600 samt extrahjul för hojarna, verktyg och all annan utrustning! Det gick lite trögt upp för Hallandsåsen... :gnissla

Bifogat

• DSCN0447.jpg
    DSCN0447.jpg
    61.3 KB · Visningar: 262
Den här bilden tog vi på Sviestad efter vi hört rykten om någon miljörörelse varit ut med skyddsmasker och banderoller angående SM:et

Bifogat

• 22rosor.jpg
    22rosor.jpg
    100.4 KB · Visningar: 206
Gixxerjonas såg rött...

/B

Bifogat

• so-final.jpg
    so-final.jpg
    88.1 KB · Visningar: 197
  • Jonas.jpg
    Jonas.jpg
    137.8 KB · Visningar: 548
Last edited:
Penguin skrev:
Suspekt bild tagen i depån under den sista SO-helgen i år. Två kända forumprofiler (gissa vilka!) ägnar sig åt gudvetvad.... :hihi

Svart tröja, svarta jeans, en flaska vatten. Nånting får mig att ro att det är forummoderaten Gustav. :tungan

Jag känner igen dom där risiga skorna som han som gör gudvetvad har på sig... tvingade han nämligen att köpa nya när jag hälsa på i gbg...första bokstaven i namnet är D... Nickname asso...

Penguin skrev:

Vore kul med lite bilder från annat än banåkning också. :)

Tycker jag iaf, finns så mycket banåknings bilder på forumet!

uggla skrev:
Vore kul med lite bilder från annat än banåkning också. :)

Tycker jag iaf, finns så mycket banåknings bilder på forumet!
Välkommen till RACINGFORUMET. Stick nu.

Penguin skrev:

Det riddaren som gör något barnförbjudet med den lille satte mannen från Uppsala tror jag. Jag hade svårt att sova på nätterna pga knakande från deras husvagn.

Victor skrev:
Det riddaren som gör något barnförbjudet med den lille satte mannen från Uppsala tror jag.

Ingen på bilden är från Uppsala. Göteborg respektive Eskilstuna tror jag bestämt.

oscar skrev:
Premiären på Sviestad för mig, Pålle, Johno och Mats den 18 maj.
I släpet med tillåten maxlast på 470kg finns 3st R1or, en CBR600 samt extrahjul för hojarna, verktyg och all annan utrustning! Det gick lite trögt upp för Hallandsåsen... :gnissla

Tro fan att det gick trögt för dig upp för Hallandsåsen, vi andra körde nämligen av E6'an vid Helsingborg. Missade du det?

Vurpa inte i denna kurva på Falkenberg, man bokstavligen skjuts ut från kanten.

Bifogat

• flyger.jpg
    flyger.jpg
    76.5 KB · Visningar: 269
Last edited:
Då är det Donkey Kong och Galna Älgen som har utsatt sig själva för detta, vad det nu är...

Spybilder... Folke till Kawa...

:) :) :hihi :hihi :hihi

Bifogat

• Folke_till_Kawa.JPG
    Folke_till_Kawa.JPG
    108.1 KB · Visningar: 228
*/ ?>
Back