|Bildtråd| Vad har du i ditt kylskåp?

Ni äter ingenting va? Skönt att det finns fler som inte tycker att matlagning är särskilt roligt.

det sjuka är att jag faktiskt inte har någonting emot att laga mat, kan tom va lite kul ibland..
men nu har jag hållt på o renovera lägenheten i 2 månader så mellan det och dagjobbet har man inte särskillt mkt tid/lust att ställa sig framför spisen oxo... därav den 2 månader strikta dieten av skräpmat(lunch&middag).. ölen har stått där lika länge då varje dag sen jag satte spårmaskinen i väggen har varit en vardag :(

Ni äter ingenting va? Skönt att det finns fler som inte tycker att matlagning är särskilt roligt.
Alltså, egentligen gillar jag att laga mat, men sedan jag blev singel blir det inte av speciellt ofta. Känner jag inte för att laga mat en dag klarar jag mig bra utan att äta den dagen, jag skulle behöva någon med mer fungerande mat-och-sov-klocka i min närhet. :tuttar ;)

Haha lätt sjukaste tråden på länge den måste jag vara med på :)
Ser nu när jag läst igenom tråden att jag ligger bra till på vuxenpoängen ang. kylen alla fall. :tummenupp

Bifogat

• DSC00117.JPG
    DSC00117.JPG
    90.1 KB · Visningar: 169
När ska någon lära mig tricket att lägga in små bilder? Jag antar nämligen att det inte bara är jag som inte har bildredigeringsprogram kraftigare än paint...

Alternativet är att jag kastar upp 4mb bilderna i naturlig storlek, men då spårar ju allt ut!

Finns det nån med ett välfyllt kylskåp här? Nog för att det är en dyr hobby vi har...men som vi äter så bör alla vara 50gk tunga liksom.

När ska någon lära mig tricket att lägga in små bilder? Jag antar nämligen att det inte bara är jag som inte har bildredigeringsprogram kraftigare än paint...

Alternativet är att jag kastar upp 4mb bilderna i naturlig storlek, men då spårar ju allt ut!

Ladda Image resizer på Microsofts hemsida så kan du förminska valfri bild med ett par snabba klick.

http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/ImageResizerPowertoySetup.exe

Ladda Image resizer på Microsofts hemsida så kan du förminska valfri bild med ett par snabba klick.

Tack så mycket!

Äntligen får jag ta del av denna otroligt viktiga tråden! :tummenupp

kylskapsdorr2.jpg
kylskap.jpg

Haha lätt sjukaste tråden på länge den måste jag vara med på :)
Ser nu när jag läst igenom tråden att jag ligger bra till på vuxenpoängen ang. kylen alla fall. :tummenupp

Hmm.. Vuxen & vuxen.. Med följande saker i din kyl:

- Grekisk dressing mix, på påse!
- Kalktabletter
- Ett halvt Apotek
- En riktig plastklämma till brödpåsen
- Grönsaker
Och sist men inte minst, du har smörkniven kvar i paketet..

Det luktar mer pensionär än vuxen :7peta :hihi

Last edited:
dahdlaabd.jpg

Hur lång tid tar det för mjölk att stelna?
Mjölken längst ner gick ut i början på Juli och jag vill kunna slänga den som en stor klump, utan att det rinner ut.

Jepp, då ska ni få se på en äkta studentkyl!

Bor i 7-rumskorridor, men det finns bara 6 hyllor i kylen :näsblod
Blev såklart jag som inte fick en egen :gnissla

Dom inringade grejerna är mina =)

Bifogat

• kylen.JPG
    kylen.JPG
    102.1 KB · Visningar: 152
Hmm.. Vuxen & vuxen.. Med följande saker i din kyl:

- Grekisk dressing mix, på påse!
- Kalktabletter
- Ett halvt Apotek
- En riktig plastklämma till brödpåsen
- Grönsaker
Och sist men inte minst, du har smörkniven kvar i paketet..

Det luktar mer pensionär än vuxen :7peta :hihi

Bah inte alls pensionär :) semivegetarian så grönsaker är en av mina stora intag :) ligger ju en körvasnärt där också, sådär välfylld är min kyl när jag har mat för 1 vecka haha

korvgubbe skrev:
...det som gör det extra spännande är att du är den enda i korridoren som tvingades dela...

Jajaja.. men måste man tänka innan man skriver :näsblod

OK, men skillnaden är att jag typ har mina grejer på 3 olika hyllor, har typ 3x 1/3-dels hylla, medans dom jag delar med har 2/3-dels hylla typ :tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph