Bildsession m. gixxer

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Tack till Steff som ställde upp så sent på kvällen! :tummenupp
Bilderna går emot all fotografisk etik och moral men tyckte resultatet vart rätt skoj ändå. Vart inte så många men det dyker säkert upp fler sedan, just nu har jag en rottweiler sittandes i benet som förmodligen vill ut.... :7peta

Steffmhoj2stor.jpg

Steffmhojstor.jpg

Steffshojblackstor.jpg

steffshojstor.jpg

En sån där 'poster' skulle man vilja ha, fast på egna hojen:yoparty

Snyggt jobb!

/U

Skitcoolt, använder du fortfarande 50D eller?

Får man fråga vad du använder för optik?

Snygga bilder och bra ljussatt. Men här ser man lite av det "tråkiga" med svarta cyklar (även om jag själv tycker att det är jävligt snyggt med helsvart), konturerna i maskinen försvinner och detr blir mest en svart klump. Hade nog blivit grymt mkt bättre om du använt en mc med andra färger. Men :tummenupp i vilket fall.

Skitcoolt, använder du fortfarande 50D eller?

Får man fråga vad du använder för optik?

Haha, jajjamän! Bettan fungerar trots några mindre missöden :rolleyes:
Avbeställde 5D mkII när de utlovade innan jul och jag i mars fortfarande satt och väntade efter att ha krängt iväg 40D:n... Men la in en beställning nyligen så snart blir det till att köra dubbelt :banana
Till de bilderna som ligger uppe nu körde jag med detta objektiv: http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=232023

Snygga bilder och bra ljussatt. Men här ser man lite av det "tråkiga" med svarta cyklar (även om jag själv tycker att det är jävligt snyggt med helsvart), konturerna i maskinen försvinner och detr blir mest en svart klump. Hade nog blivit grymt mkt bättre om du använt en mc med andra färger. Men :tummenupp i vilket fall.

Håller helt med, mycket försvinner, vi började fota när det var ljust och jag hade en helt annan grundtanke med det hela men av någon anledning landar jag alltid på plan B.... :näsblod

Last edited:
Back