christianKawa
I Love Bika
Hej!
Har precis gett mig in på att börja fota hojar i rörelse...
Var ute o körde en sväng med 3 andra grabbar idag, fick lite försprång för att plåta lite i en lång o fin kurva... Dehär blev resultatet: (Mixtrat och förstärkt lite med Lightroom)
Dehär blev resultatet:
http://christiankawa.blogg.se/
Vore verkligen skit roligt och man kunde få lite kommentarer av er! Oavsett proffsfotograf eller "amatör beskådare"
---
Chris
Har precis gett mig in på att börja fota hojar i rörelse...
Var ute o körde en sväng med 3 andra grabbar idag, fick lite försprång för att plåta lite i en lång o fin kurva... Dehär blev resultatet: (Mixtrat och förstärkt lite med Lightroom)
Dehär blev resultatet:
http://christiankawa.blogg.se/
Vore verkligen skit roligt och man kunde få lite kommentarer av er! Oavsett proffsfotograf eller "amatör beskådare"
---
Chris

