Bilder Tuvängen 20080820

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Södertälje
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Gubbarna var ju på Bulten idag och fotade lite.
Själv så drog jag till Tuvängen och kollade in killarna (och tjejer) med stödhjul, sen var det ett gäng som redan körde i diket, (så då slipper man åka av vägen) :D

Man kan säga att kartarna gick fort, skulle vara kul och se hur en sån skulle gå på Bulten.

(undrar om det blir nån moralpredikan nu, att så får man inte göra)
 

Bifogat

  • IMG_0112.jpg
    IMG_0112.jpg
    187.6 KB · Visningar: 50
  • IMG_0139.jpg
    IMG_0139.jpg
    166.4 KB · Visningar: 41
  • IMG_0160.jpg
    IMG_0160.jpg
    198.7 KB · Visningar: 47
  • IMG_0196.jpg
    IMG_0196.jpg
    225.7 KB · Visningar: 56
  • IMG_0203.jpg
    IMG_0203.jpg
    187.9 KB · Visningar: 49
Last edited:
snyyygt..gocart verkar ju skoj att fota,,måste prova på
 
Jag va vid tuvis 8:30 men vände vid infarten. Tog en sväng ner till crossbanan men det var heldött .. så jag åkte hem istället. Sen blev det som sagt bulten på eftermiddan .. snygga bilder iallafall.

Fans det inga depå:tuttar ?
 
Mx

Depå:tuttar är bra.

Men tog du några fler bilder på crossen? :tungan
 
[YOUTUBE-ID]Vdlf6-IPQ4k[/YOUTUBE-ID]Lägger till en liten slideshow också.
Gjorde den i Moviemaker, var väldigt enkelt.

>>Eric
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top