cEf
Den som bäddar får ligga!
Gubbarna var ju på Bulten idag och fotade lite.
Själv så drog jag till Tuvängen och kollade in killarna (och tjejer) med stödhjul, sen var det ett gäng som redan körde i diket, (så då slipper man åka av vägen)
Man kan säga att kartarna gick fort, skulle vara kul och se hur en sån skulle gå på Bulten.
(undrar om det blir nån moralpredikan nu, att så får man inte göra)
Själv så drog jag till Tuvängen och kollade in killarna (och tjejer) med stödhjul, sen var det ett gäng som redan körde i diket, (så då slipper man åka av vägen)
Man kan säga att kartarna gick fort, skulle vara kul och se hur en sån skulle gå på Bulten.
(undrar om det blir nån moralpredikan nu, att så får man inte göra)
Bifogat
Last edited:
?

