Bilder - Tokholm, eftermiddagsrunda.

Status
Ej öppen för fler svar.
Kanske för att det mig det överdrevs om???? :fatta! Räcker det inte nu? Tror att alla budskap har gått fram.
Kenta skrev:
Ironiskt nog så verkar de som att de är precis de du orkar.

Varför uttalade du dig överhuvudtaget då?

Trinity skrev:
Fjädern som blev en hel hönsgård... Orkar inte tjata om den här fåniga incidenten. Har förklarat varför jag reagerade som jag gjorde. Ta åt dig eller inte. Skiter faktiskt i vilket.

Var inte JAG som gjorde den lilla anonyma röda fjädern till en jättepublik kycklingfarm i storformat... och med det vill jag säga att JAG inte tar åt mig kring något alls överhuvudtaget... och kommer som tupp fortsätta spatsera omkring i hönsgården som vanligt. (och emellanåt köra så att både fjädrarna och tuppkam står rakt bakåt) Upp till dig om du vill anpassa dig och picka lite lugnt i ditt hörn, eller samla ihop fjädrarna som ramlat av, och vingla vidare till nästa hönseri, eller rentav fortsätta slåss i hönsgården tills allas fjädrar ramlat av.... Med det vill jag säga att diskuterandet i den här tråden är över för mig. Vi har helt enkelt inte samma nivå av öppenhet för självkritik, ironi, och fiskehistorier... :tungan Har varit mer ödmjuk än någonsin, försökt förklara, men går tydligen inte hem, trist.

//B

Mattias skrev:
Varför nöja sig med kramar? Jag tycker vi kör en gigantisk ormgrop.

Ormgrop? Den gigantiska hönsfarmen blir bättre, bara reda ut vem som ska vara tuppen, elaka hönan, samt piff å puff.

/B

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...