Bilder SRW 25/4

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Med anledning av diverse tillfälligheter undrar jag:

• Antal röstningar
    0
Kurvmakaren skrev:
Den kurvan borde öppna ett fik....motardare, rd-hojar och andra har varit på besök i sandlådan där... :yoparty

Det kanske var det Green syftade på när han degraderade mej från RT till Radical Kaffedricker, (jag undrar var det här ska sluta) :va

Corben har förövrigt uteslute sig själv ur RT "Halt, kallt, kladdigt, immigt o trist mä regn på bana" Vad är det för nått? Svalkande heter det inte trisst. :fatta! Och tänk vad det sparar på däckkontot :tummenupp

Kurvmakaren skrev:
Låter som en god idé. Bara styrelsen har fria fallafaalleller så är det grönt. Bara för att du kör ZXR.... :tummenupp

vi kan nog fixa en bra deal... lite rabbat på fallafel... om du klotar i kurvan så får du 2 st :hihi

Rogerr skrev:
Det kanske var det Green syftade på när han degraderade mej från RT till Radical Kaffedricker, (jag undrar var det här ska sluta) :va

Corben har förövrigt uteslute sig själv ur RT "Halt, kallt, kladdigt, immigt o trist mä regn på bana" Vad är det för nått? Svalkande heter det inte trisst. :fatta! Och tänk vad det sparar på däckkontot :tummenupp

Detta kan bara gå på ett håll.....I SANDFÅLLAN!
Starta fiket nu så vi slipper förvirrade vurpnissar på banan...

Kurvmakaren skrev:
Detta kan bara gå på ett håll.....I SANDFÅLLAN!
Starta fiket nu så vi slipper förvirrade vurpnissar på banan...

vadå slippa vurpnissar på banan.. :va vill du inte ha mej + fler på banan
:tungan

Zxr_Green skrev:
vadå slippa vurpnissar på banan.. :va vill du inte ha mej + fler på banan
:tungan

Jo då...bara de inte springer runt på banan som förvirrade höns och skitar ner banan. Fast å andra sidan kan det tillföra ett visst spänningsmoment för övriga förare.

Det blir ju bra affärer för dig när du startar faffallell-stället.

Kurvmakaren skrev:
Jo då...bara de inte springer runt på banan som förvirrade höns och skitar ner banan. Fas å andra sidan kan det tillföra ett visst spänningsmoment för övriga förare.

Det blir ju bra affärer för dig när du startar faffallell-stället.

jag får nog sätta upp några stora kuddan så dom inte kommer krash in i min kawagröna falafelvagn :hihi

Rogerr skrev:

Det är kallt trist o fucking tradet när inget stämmer. Så är det. Jag skulle tourat istället... till Kalmar eller nåt...

CorbenDallas skrev:
En hel film i min ära! Fan va gött!!
Fast du får gott lära dig räkna. Om du varavde mig två ggr får du allt börja om grundskolan.... :D

Den som är uppmärksam märker också att du blir förbisläppt bägge gångerna...

(jag kommer snart på fler ursäkter...)
:D Jag ska krossa dig igen på Söndag... om jag inte är för bakis :3freak

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP