GSXR1100R
The older i get the faster i was
En liten fulfilm kommer att klippas i kväll, en viss Korv Me Sallad blev varvad 2 ggr på 10 minuter
En total förnedring med bollhorn och allt

En total förnedring med bollhorn och allt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag stog i torn 2 hela tiden .........Robz skrev:...bilder kommer strax.... svara på Pollen så länge!
(Hmmm K:s hoj stod parkerad utanför banan hela tiden - men ingen K)
GSXR1100R skrev:En liten fulfilm kommer att klippas i kväll, en viss Korv Me Sallad blev varvad 2 ggr på 10 minuter![]()
En total förnedring med bollhorn och allt![]()
Vad är nu detta, inga spydiga kommentarer eller fula påhopp, är du sjukCorbenDallas skrev:Det bju'r jag på...
Mr K skrev:Jag stog i torn 2 hela tiden .........
Zxr_Green skrev:du stod möjligtvis inte med kamera? o råkade få med mitt lilla släpp![]()
micke.a skrev:Det vill jag se![]()
Jag videofilmade lite då och då ..... men inte just då ...Zxr_Green skrev:du stod möjligtvis inte med kamera? o råkade få med mitt lilla släpp![]()
Rogerr skrev:Race eliten vet jag inte om jag vill va med på men nog ser jag till att mina elever får öva alltid.![]()
Jag sitter nu i en bunker tills jag är helt säker på att Zxr_Green's far är lungn![]()
JaJa han har väl lärt av Pappa.Sådan far sådan son!!!!!!!!!!! :kocko :kockoRobz skrev:I bokstavsordning:
1. Anols gump - endast för MB-Girl ;o)
2. BusBerra
3. BusBerra
(Man skola icke skrapa vid fuktig väderlek... men fler bröto detta budord)
Rogerr skrev:Race eliten vet jag inte om jag vill va med på men nog ser jag till att mina elever får öva alltid.![]()
Jag sitter nu i en bunker tills jag är helt säker på att Zxr_Green's far är lungn![]()
Mr K skrev:Jag videofilmade lite då och då ..... men inte just då ...
Zxr_Green skrev:HAAHAA.. han va alldeles röd i huvudetnär jag kom hem igår med hojen på släpet... o fråga mej var du va... hahaa... nä skoja bara.. han va lugn... han hade väntat på att denna dagen skulle komma... eftersom han tycker jag gör som en vettvilding.
.. o det stämmer väll inte
![]()
Rogerr skrev:Inte alls, micke.a t.ex. familjefar o allt brukar också ta paus i den kurvan när han tycker det går för fort.![]()
va det i den kurvan micke fick sin highsider?Rogerr skrev:Inte alls, micke.a t.ex. familjefar o allt brukar också ta paus i den kurvan när han tycker det går för fort.![]()
Zxr_Green skrev:va det i den kurvan micke fick sin highsider?eller det va inte det du syftade på?... blev ju så sömnig så jag tänkte vila mej lite.. men jag ville inte visa att jag va trött så jag simulerade en lite krash
![]()
Kurvmakaren skrev:Den kurvan borde öppna ett fik....motardare, rd-hojar och andra har varit på besök i sandlådan där...![]()
GSXR1100R skrev:Vad är nu detta, inga spydiga kommentarer eller fula påhopp, är du sjuk![]()
Zxr_Green skrev:ifall jag inte får nån plats på banan på söndag så kan jag ju sticka in till malmö o "låna" en falafelvagn o sälja falafel där![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |