Bilder SRW 25/4

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Med anledning av diverse tillfälligheter undrar jag:

• Antal röstningar
    0
En liten fulfilm kommer att klippas i kväll, en viss Korv Me Sallad blev varvad 2 ggr på 10 minuter :D

En total förnedring med bollhorn och allt :7peta

Race eliten vet jag inte om jag vill va med på men nog ser jag till att mina elever får öva alltid. :rolleyes:
Jag sitter nu i en bunker tills jag är helt säker på att Zxr_Green's far är lungn :D

Rogerr skrev:
Race eliten vet jag inte om jag vill va med på men nog ser jag till att mina elever får öva alltid. :rolleyes:
Jag sitter nu i en bunker tills jag är helt säker på att Zxr_Green's far är lungn :D

Ja du Rogerr det är bäst att du håller dig undan :näsblod
Han var här hemma och leta han trodde du mecka med moppen :hihi

2 o 3

Robz skrev:
I bokstavsordning:
1. Anols gump - endast för MB-Girl ;o)
2. BusBerra
3. BusBerra
(Man skola icke skrapa vid fuktig väderlek... men fler bröto detta budord :D )
JaJa han har väl lärt av Pappa.Sådan far sådan son!!!!!!!!!!! :kocko :kocko

Rogerr skrev:

HAAHAA.. han va alldeles röd i huvudet :mad: när jag kom hem igår med hojen på släpet... o fråga mej var du va... hahaa... nä skoja bara.. han va lugn... han hade väntat på att denna dagen skulle komma... eftersom han tycker jag gör som en vettvilding. :yoparty .. o det stämmer väll inte :tungan

Zxr_Green skrev:
HAAHAA.. han va alldeles röd i huvudet :mad: när jag kom hem igår med hojen på släpet... o fråga mej var du va... hahaa... nä skoja bara.. han va lugn... han hade väntat på att denna dagen skulle komma... eftersom han tycker jag gör som en vettvilding. :yoparty .. o det stämmer väll inte :tungan

Inte alls, micke.a t.ex. familjefar o allt brukar också ta paus i den kurvan när han tycker det går för fort. :rolleyes:

Rogerr skrev:
Inte alls, micke.a t.ex. familjefar o allt brukar också ta paus i den kurvan när han tycker det går för fort. :rolleyes:

Ha ha ja i bland måste man ta en paus :rofl men det är mest
för att invänta dig Rogerr :hihi

Rogerr skrev:
va det i den kurvan micke fick sin highsider? :näsblod eller det va inte det du syftade på?... blev ju så sömnig så jag tänkte vila mej lite.. men jag ville inte visa att jag va trött så jag simulerade en lite krash :banana

Zxr_Green skrev:
va det i den kurvan micke fick sin highsider? :näsblod eller det va inte det du syftade på?... blev ju så sömnig så jag tänkte vila mej lite.. men jag ville inte visa att jag va trött så jag simulerade en lite krash :banana

Den kurvan borde öppna ett fik....motardare, rd-hojar och andra har varit på besök i sandlådan där... :yoparty

Kurvmakaren skrev:
Den kurvan borde öppna ett fik....motardare, rd-hojar och andra har varit på besök i sandlådan där... :yoparty

ifall jag inte får nån plats på banan på söndag så kan jag ju sticka in till malmö o "låna" en falafelvagn o sälja falafel där :banana

GSXR1100R skrev:
Vad är nu detta, inga spydiga kommentarer eller fula påhopp, är du sjuk :va

Nope, men att köra så illa tar på krafterna...
Vi får se om Silverpilen kan ändra på saker o ting nästa gång, jag räknar med att bli varvad då också... :D

Zxr_Green skrev:
ifall jag inte får nån plats på banan på söndag så kan jag ju sticka in till malmö o "låna" en falafelvagn o sälja falafel där :banana

Låter som en god idé. Bara styrelsen har fria fallafaalleller så är det grönt. Bara för att du kör ZXR.... :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!