Bilder: Session på Bozrik´s Kawasaki..

K Lindström

Fotografen i diket !!
Gick med
20 Apr 2007
Hoj
Dinli 450 Lightning -10
Jag e inte alls nöjd med bilderna o hadde ordentlig brist på fantasi i dag. (sorry Bozrik)

DSC_6821.jpg

DSC_6823.jpg

DSC_6839.jpg

DSC_6841.jpg

DSC_6872.jpg

DSC_6904.jpg

DSC_6915.jpg

DSC_6959.jpg

DSC_6967.jpg

DSC_6931.jpg

DSC_7002.jpg

Hihihi...
DSC_6971.jpg

Även om inte du är nöjd så är det inte många som får fram känslan på det sätt du får...tack, kompis :)

Satt du o va dålig i magen på ena bilden bozrik? :D haha schysst avgassystem hållare.. eller vad fan de heter :)

Bilderna och hojen är verkligen skitsnygga. Jag förstår att man som hojägare uppskattar att få lite "personliga" foton på just sin hoj. Imponerande vältvättad hoj dessutom.
Men allvarligt, de där poserbilderna när ägaren sitter på hojen och försöker se så hård ut som möjligt är väl mest fjantiga?
Eller tycker ni att de är koola som tusan?

Bilderna och hojen är verkligen skitsnygga. Jag förstår att man som hojägare uppskattar att få lite "personliga" foton på just sin hoj. Imponerande vältvättad hoj dessutom.
Men allvarligt, de där poserbilderna när ägaren sitter på hojen och försöker se så hård ut som möjligt är väl mest fjantiga?
Eller tycker ni att de är koola som tusan?

Just idag så var den extremt vältvättad :).

I övrigt så är det upp till var och en att tycka vad den vill. Det viktigaste är väl att jag gillar bilderna... Sen är jag inte ens i närheten så hård som jag ser ut på bilderna, men jag trodde min fina manliga kutsväska skulle jämna ut hårdheten :D

I övrigt är Kenta en fantastisk fotograf...tack, kompis.

Snygga bilder men precis som Victor sa, man får sig ett gott skratt åt hårdingposeringarna :lol

Just idag så var den extremt vältvättad :).

I övrigt så är det upp till var och en att tycka vad den vill. Det viktigaste är väl att jag gillar bilderna... Sen är jag inte ens i närheten så hård som jag ser ut på bilderna, men jag trodde min fina manliga kutsväska skulle jämna ut hårdheten :D

I övrigt är Kenta en fantastisk fotograf...tack, kompis.

Du ser ju inte hård ut på bilderna :7peta :FU

Edit: +Poäng för det cncfrästa ljuddämparfästet :tummenupp

Last edited:
Vet att du håller ribban högt Kenta men de linjer som du får till i 1:a bilden är f*n inte dåliga! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti