Bilder: Session på Bozrik´s Kawasaki..

K Lindström

Fotografen i diket !!
Gick med
20 Apr 2007
Ort
Tyresö
Hoj
Dinli 450 Lightning -10
Jag e inte alls nöjd med bilderna o hadde ordentlig brist på fantasi i dag. (sorry Bozrik)

DSC_6821.jpg


DSC_6823.jpg


DSC_6839.jpg


DSC_6841.jpg


DSC_6872.jpg


DSC_6904.jpg


DSC_6915.jpg


DSC_6959.jpg


DSC_6967.jpg


DSC_6931.jpg


DSC_7002.jpg


Hihihi...
DSC_6971.jpg
 
Även om inte du är nöjd så är det inte många som får fram känslan på det sätt du får...tack, kompis :)
 
Satt du o va dålig i magen på ena bilden bozrik? :D haha schysst avgassystem hållare.. eller vad fan de heter :)
 
Bilderna och hojen är verkligen skitsnygga. Jag förstår att man som hojägare uppskattar att få lite "personliga" foton på just sin hoj. Imponerande vältvättad hoj dessutom.
Men allvarligt, de där poserbilderna när ägaren sitter på hojen och försöker se så hård ut som möjligt är väl mest fjantiga?
Eller tycker ni att de är koola som tusan?
 
Bilderna och hojen är verkligen skitsnygga. Jag förstår att man som hojägare uppskattar att få lite "personliga" foton på just sin hoj. Imponerande vältvättad hoj dessutom.
Men allvarligt, de där poserbilderna när ägaren sitter på hojen och försöker se så hård ut som möjligt är väl mest fjantiga?
Eller tycker ni att de är koola som tusan?

Just idag så var den extremt vältvättad :).

I övrigt så är det upp till var och en att tycka vad den vill. Det viktigaste är väl att jag gillar bilderna... Sen är jag inte ens i närheten så hård som jag ser ut på bilderna, men jag trodde min fina manliga kutsväska skulle jämna ut hårdheten :D

I övrigt är Kenta en fantastisk fotograf...tack, kompis.
 
Snygga bilder men precis som Victor sa, man får sig ett gott skratt åt hårdingposeringarna :lol

Just idag så var den extremt vältvättad :).

I övrigt så är det upp till var och en att tycka vad den vill. Det viktigaste är väl att jag gillar bilderna... Sen är jag inte ens i närheten så hård som jag ser ut på bilderna, men jag trodde min fina manliga kutsväska skulle jämna ut hårdheten :D

I övrigt är Kenta en fantastisk fotograf...tack, kompis.

Du ser ju inte hård ut på bilderna :7peta :FU

Edit: +Poäng för det cncfrästa ljuddämparfästet :tummenupp
 
Last edited:
Vet att du håller ribban högt Kenta men de linjer som du får till i 1:a bilden är f*n inte dåliga! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top