Bilder RR-träning 19/4 Sviestad

oXydex skrev:
Här kommer lite bilder från igår.

Som vanligt så står jag i Bergskurvan. Den dåliga kvaliten på bilderna beror mest på kass fotograf, motljus och 2Mpix kamera men ni ser väl förhoppningsvis att det är motorcyklar med förare iaf ;)

Först ut är Anja, Bikerbitch, eus och sege

Man ska inte ta bilder i motljus du skulle ståt på andra sidan men om man får tycka fritt hälsningar från fotoexperten Gurra The Man
 
gurra snurra skrev:
Man ska inte ta bilder i motljus du skulle ståt på andra sidan men om man får tycka fritt hälsningar från fotoexperten Gurra The Man
Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.
 
eus skrev:
Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.

Men de va ju en liten kulle där kan man stå Hur fort går det 290 ???
 
eus skrev:
Nja, en 250-270 har man kanske som högst på rakan innan kurvan där.

DÅ kan man tänka sig att en del har passerat kullen ut i grönskan där ,ja fy f...n att dom vågar .
 
Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.
 
Swedie skrev:
Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.

Jag håller mig iaf på rätt sida och bakom däcktraven. Så kul är det inte att fotografera Sporthojar Snurriga Guran. Givetvis hade jag valt att inte köra i motljus om jag hade ett vettigt alternativ men jag gillar bergskurvan

/oXydex
 
oXydex, kommer du på tisdag (26/4) får du ta några bilder på #11 :7peta
 
Swedie skrev:
Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.
När du kör in dit nästa gång så kika på staketet på andra sidan kullen, på höger sida av vägen när man kör in, där landade Fredde Watz hoj när han kraschade efter rakan pga ett bromsok som lossnade....
 
Ninjaboy skrev:
:huvet

Bryta hastighetsgränser är en sak men jag kör inte mot rött. :mattias

Hur hittar man till Borensberg?

:D

Du har så rätt så rätt. Du ska få en kurs i att hitta till Borensberg så fort som vädret tillåter lite skönare turer. Har varit minusgrader den här veckan när jag åkt till jobbet *brrr*

/oXydex
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top