Bikerbitch
Stolt mamma
Jag fastnade iallafall! Oxydex, erkänn, svårt att hinna fota va när det gick så hiskeligt fort 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oXydex skrev:Här kommer lite bilder från igår.
Som vanligt så står jag i Bergskurvan. Den dåliga kvaliten på bilderna beror mest på kass fotograf, motljus och 2Mpix kamera men ni ser väl förhoppningsvis att det är motorcyklar med förare iaf
Först ut är Anja, Bikerbitch, eus och sege
Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.gurra snurra skrev:Man ska inte ta bilder i motljus du skulle ståt på andra sidan men om man får tycka fritt hälsningar från fotoexperten Gurra The Man
eus skrev:Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.
Nja, en 250-270 har man kanske som högst på rakan innan kurvan där.gurra snurra skrev:Men de va ju en liten kulle där kan man stå Hur fort går det 290 ???
eus skrev:Nja, en 250-270 har man kanske som högst på rakan innan kurvan där.
Swedie skrev:Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.
När du kör in dit nästa gång så kika på staketet på andra sidan kullen, på höger sida av vägen när man kör in, där landade Fredde Watz hoj när han kraschade efter rakan pga ett bromsok som lossnade....Swedie skrev:Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.
Medin skrev:oXydex, kommer du på tisdag (26/4) får du ta några bilder på #11![]()
Lova att ta på oss oxå(Peppe K #39)oXydex skrev:Lovar inget men ska försöka
NinjaBoy: hehe k då vet jagDu hängde ju inte ens med att komma ut ur stan så ...
/oXydex

oXydex skrev:NinjaBoy: hehe k då vet jagDu hängde ju inte ens med att komma ut ur stan så ...
![]()

Ninjaboy skrev:![]()
Bryta hastighetsgränser är en sak men jag kör inte mot rött.
Hur hittar man till Borensberg?
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |