Bilder RR-träning 19/4 Sviestad

oXydex skrev:
Här kommer lite bilder från igår.

Som vanligt så står jag i Bergskurvan. Den dåliga kvaliten på bilderna beror mest på kass fotograf, motljus och 2Mpix kamera men ni ser väl förhoppningsvis att det är motorcyklar med förare iaf ;)

Först ut är Anja, Bikerbitch, eus och sege

Man ska inte ta bilder i motljus du skulle ståt på andra sidan men om man får tycka fritt hälsningar från fotoexperten Gurra The Man

gurra snurra skrev:
Man ska inte ta bilder i motljus du skulle ståt på andra sidan men om man får tycka fritt hälsningar från fotoexperten Gurra The Man
Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.

eus skrev:
Det är nog inte att rekomendera, risken för att bli torpedad av en RR-hoj är ganska överhängande i ytterkant av en kurva.

Men de va ju en liten kulle där kan man stå Hur fort går det 290 ???

eus skrev:
Nja, en 250-270 har man kanske som högst på rakan innan kurvan där.

DÅ kan man tänka sig att en del har passerat kullen ut i grönskan där ,ja fy f...n att dom vågar .

Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.

Swedie skrev:
Det stod några på översta toppen i tisdags. Dock inte rakt fram efter rakan. Det vore ju o leka med döden OM nu en hoj vore på väg.

Jag håller mig iaf på rätt sida och bakom däcktraven. Så kul är det inte att fotografera Sporthojar Snurriga Guran. Givetvis hade jag valt att inte köra i motljus om jag hade ett vettigt alternativ men jag gillar bergskurvan

/oXydex

oXydex, kommer du på tisdag (26/4) får du ta några bilder på #11 :7peta

Swedie skrev:
När du kör in dit nästa gång så kika på staketet på andra sidan kullen, på höger sida av vägen när man kör in, där landade Fredde Watz hoj när han kraschade efter rakan pga ett bromsok som lossnade....

Ninjaboy skrev:
:huvet

Bryta hastighetsgränser är en sak men jag kör inte mot rött. :mattias

Hur hittar man till Borensberg?

:D

Du har så rätt så rätt. Du ska få en kurs i att hitta till Borensberg så fort som vädret tillåter lite skönare turer. Har varit minusgrader den här veckan när jag åkt till jobbet *brrr*

/oXydex

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar