Bilder: Rörken 090608

Jag "försökte" juh köra sakta i meningen så att alla skulle hinna om mig:D

Jo du hobbe, studierna fick gå före ikväll. Nästa måndag! (Lyser solen då tro?)
 
Jag "försökte" juh köra sakta i meningen så att alla skulle hinna om mig:D

Jo du hobbe, studierna fick gå före ikväll. Nästa måndag! (Lyser solen då tro?)


Toppenbra med en liten rulle så här på kvällskvisten, blev ju inte så skakigt som man kunde anat... Fegt att skylla hastigheten på att du vill filma alla :)trodde det var bättre att alltid köra ifatt och om...

Ses framöver, nu när du har "touringhoj" får du allt rulla äver till Västerås och lägga ett par varv på Hälla Ring med!

/Mattias
 
Toppenbra med en liten rulle så här på kvällskvisten, blev ju inte så skakigt som man kunde anat... Fegt att skylla hastigheten på att du vill filma alla :)trodde det var bättre att alltid köra ifatt och om...

Ses framöver, nu när du har "touringhoj" får du allt rulla äver till Västerås och lägga ett par varv på Hälla Ring med!

/Mattias

Hehe, nu ska vi int låta sådär. Ge mig ett par gånger på Rörken så e jag lika bra på den nya som jag var på XTn, då blir jägaren(du) den jagade:yoparty

Jo ska fylla packväskorna med proviant så kommer jag!:)
 
Måste säga att det där såg jätte skoj ut det. såg filmen, Men lär bli svettigt där om man kör på lite ser det ut som, svänger hela tiden :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top