Slängde på den nyare plasten på min 640 -99, blev ju som en ny hoj 
Ska så småningom dit med nytt framlyse från exc och en helsvart sadel
ljuddämparen ska snyggas till lite också med en liten böj på slutet, det är en 2" fullflödesdämpare från *host*Biltema*host* och så har jag tillverkat en egen db-killer och stoppat i, låter ganska perfekt och för typ 260kr kan man inte klaga

Ska så småningom dit med nytt framlyse från exc och en helsvart sadel
ljuddämparen ska snyggas till lite också med en liten böj på slutet, det är en 2" fullflödesdämpare från *host*Biltema*host* och så har jag tillverkat en egen db-killer och stoppat i, låter ganska perfekt och för typ 260kr kan man inte klaga













