Rasorblade
Ny medlem
Nice!! Kolla in denna tråden...
http://www.sporthoj.com/forum/showt...690-SM-styling-Tr%E5den&p=5431390#post5431390
http://www.sporthoj.com/forum/showt...690-SM-styling-Tr%E5den&p=5431390#post5431390
Vart kort och ny hoj i sommrasmycket nöjd! har dock modifiera bort skylthållaren och monterat bort packväske hållaren
View attachment 351667













