Hej
Jag är ganska så ny här så jag lägger upp några bilder på min ny skruvade WR250.
Denna Wr,n är en gammal Em maskin så regningen på ramen är 1989 men det sitter en motor i som kom 1991, Denna hojen kördes i enduro EM av en tjej o den går nåt så grön jävligt.
Wr,n har fått nya motard hjul modell Honda xr650R dom passar rakt i sving o gaffel, 5,5tum bak o 4 tum fram.
Den är växlad för ca 150 km men tyvärr är det problem med att hon ritar 1-2-3 på torr asfalt.
till vintern skall hon få en helt nybyggt Noleen/Öhlin 360cc motor med en special vev från VHM så jag kan varva 10,000 om jag vill.
http://www.vhm.nl/
Antingen kommer Eric goor i USA få porta cylinder och blockena eller Ebbe på ebos.
http://www.eric-gorr.com/index.html
http://www.ebos.se/
Pipa o topp kommer att räknas o tillverkas av pipornas okrönte häxmästare i sverige.
och jag siktar på ca 60-65 bakhjuls hästar till våren o mycket ban åka
Mvh moddlaren