Bilder på våra supermotarder!

Min älskling. :tummenupp
(Först några nya detaljbilder, sen några bilder från förra sommaren.)

Schysta bilder!

Skaffade gopro Hero hd kamera, var ju tvungen testas med lite enhjulsåka. :tummenupp
snapshot20100417100901.jpg


Nytt motarddäck bak är påväg samt nytt kåpset, sen får det bli lite filmning och slänga upp. Crossdäck på asfalt suger som fan! Fjolårets motard hjul var nere på corden. :arsele

Nice bildkvalitet i den där kameran!
 
Last edited:
är det original bakskärmen som du skurit till?
Vad är det för baklampa?

Tror att det är en crossbakskärm och sedan lampa och regplåtshållare från exc.
Detta köpte jag från karlströms:
__________________________________________
Bakskärm sm lc4 99-03 svart plast, 58408014300
Wiring harness rear, 50311076000
Rear light lens, 50314041000
Number plate carrier exc, 50308015000
__________________________________________
Det blev en hel del sågandes på plate carriern för att få dit den vettigt. Även bakskärmen kapade jag för att den blev för lång. Orkar jag kanske jag testar att kapa lite till på sidorna på skärmen för att få den mindre rak som en skyffel :)
Men men..mycket bättre än innan tycker jag det blev och det är huvudsaken..
 
Min motard, skitig som fan dock :tungan
Sen på andra bilden är den en offtard
 

Bifogat

  • DSC02739.jpg
    DSC02739.jpg
    250.6 KB · Visningar: 171
  • DSC02737.jpg
    DSC02737.jpg
    209.3 KB · Visningar: 157
snapshot20100427191504.jpg


Fräckare vinkel och bild denna gång. :D Blåste om en polare. Haha 165 blås visa hastighetsmätaren när jag satte ner den. Rätt skönt och wheela fort, fartvinden bromsar upp så man bara seglar fram. :yoparty

Ska ladda ner nått redigeringsprogram så får jag klippa ihop något.
 
snapshot20100427191504.jpg


Fräckare vinkel och bild denna gång. :D Blåste om en polare. Haha 165 blås visa hastighetsmätaren när jag satte ner den. Rätt skönt och wheela fort, fartvinden bromsar upp så man bara seglar fram. :yoparty

Ska ladda ner nått redigeringsprogram så får jag klippa ihop något.

Shiiit man, underbart! :yoparty
Är det GoPro HD Helmet Hero? Funderat på att beställa en sån...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top