Bilder på våra supermotarder!

Hur ser vägarna ut hos er?
Här är det fortfarande snorhalt!!

Såhär ser min motard ut just nu :näsblod
Står i mitten på en liten sjö
visabild.php
 
Silverryggens gamla hoj väl?

Japp det är den. Fan vilket fint jobb han gjort alltså.

Angående vägarna så är dom ganska snöfria här nere. Lite isfläckar och sånt men annars ligger det mesta i diket. Förutom på dom lite mindre trafikerade vägarna.
 
känns som att det är ganska avancerat att eloxera en halv fälg en färg, den andra en annan!
Kan ju vara av den anledningen, om dom nu är eloxerade :P
 
För de pengarna får man ju marchesinifälgar som är massa ballare, eller så lägger man en tia till och får kolfiberhjul :yoparty
 
De va värst vad populärt det har blivit med vita ktm!
Ser ju onekligen bra ut, men själv så föredrar jag nog orange.
 
De va värst vad populärt det har blivit med vita ktm!
Ser ju onekligen bra ut, men själv så föredrar jag nog orange.

Innan hatade jag vitt. "fyfan det blir ju bara skitigt"
Sen kom jag på att det blir det ju inte när man åker motard :va

Då blev det snyggare :D Nej men... Vitt är en bra kontrast till nästan ALLA färger. Därför är det snyggt...
 
Ja... mera snö... eller NEJ VAD FAN... ge mig vår tack!
Vill ju plocka ut min nya skönhet!

fs570.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top