Förvisso ingen renodlad motard, men det känns som att den här tråden ligger närmast.
En bild på min leksak hur som helst.
Tycker dom är coola

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förvisso ingen renodlad motard, men det känns som att den här tråden ligger närmast.
Var ute och tog kort på min raket för några dagar sen
![]()
![]()
Den var fet som fan, men vet du om man kan köpa svart&vit plast till en 03:a
en på min dåfrån början en ktm 660 -04, nu med plast från 450/525 (tank, kylvingar, sadel, bakskärm.
en på min dåfrån början en ktm 660 -04, nu med plast från 450/525 (tank, kylvingar, sadel, bakskärm.. istället för att modda original bakram så svetsade jag en ny
![]()
Ljuddämparn är inte fastsatt på bilden.. nu sitter den högre upp.
Micha - Blev ju riktigt bra det där! Jag hittade en luftburk i garaget oxå om det är av intresse?
//Robin Uppsala
Har du slipat fetplast förrut? Har du nått tips hur man ska bära sig åt?tackjo visst blev de bra, o bättre blir de.
ska slipa bakramen o lägga en "fin" fog istället för himpavimpa svetsningen som jag gjorde lite snabbt. Sen ska ramen lackas, slipa o polera all plast så att de ser ut som nytt, sen på med nya dekaler
Ska gjuta nya kåpor till bakramen, original passar nog inte. Så jag behöver nog inte luftburken men tack ändå![]()
Har du slipat fetplast förrut? Har du nått tips hur man ska bära sig åt?
Har provat att slippa och gnugga och fått det hyfsat men det tar ju en mindre evighet!
Ok! Tålamod in i oändlighet.de har sina fördelar att jobba på en verkstad, alla verktyg man kan tänka sig![]()
gjorde de på min kx500 jag hade förut.. då gjorde jag de med fint sandpapper, våtslipning, polering med maskin. de enda jag kan tipsa om är att ha tålamod, tyvär![]()
Ok! Tålamod in i oändlighet.Det är just en KX500 jag tänkte polera lite på.
Lillmoppen!tillbaka till trådsyftet (bilder)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |