Bilder på våra supermotarder!

någon mer än ja som piffar upp hojjen inför sommarn?:D just nu är de lite smott o gott som åker på, nya kåpor o hela köret:)

View attachment 265941
Väntar på att mina motardhjul ska bli omlaggda, samt nya bromsbelägg:D

View attachment 265942
Ny kedja är på G

View attachment 265943
Nya styret

View attachment 265944
Lite hemma fix me org. dämparn

View attachment 265945

View attachment 265946

View attachment 265947
Nybyggda lyset ootroligt nöjd me de

View attachment 265948
Och ny växelspak är på G
Mycket snygg moddning!! Den väckte rätt stort habegär! :drool
 
Lite bilder på gammel ktmen efter vintermeckandet :)
 

Bifogat

  • IMG_0434.JPG
    IMG_0434.JPG
    163.5 KB · Visningar: 198
  • IMG_0457.JPG
    IMG_0457.JPG
    196.4 KB · Visningar: 228
  • IMG_0468.JPG
    IMG_0468.JPG
    175.9 KB · Visningar: 170
211m0ll.jpg
 
Har haft lite vinter tid i garaget..
 

Bifogat

  • mot 1.JPG
    mot 1.JPG
    189.8 KB · Visningar: 463
  • mot 2.JPG
    mot 2.JPG
    236.7 KB · Visningar: 293
Vad heter folien och var kan jag köpa den?
Var den svår att sätta?
Tacksam för svar :)

De e sådan som man gör dekaler utav, fråga på en dekalfirma. Ganska svårt med tanke på formen på tanken, mycke värmande och sträckande i folien men blev rätt nöjd med hojen efter många timmars jobb.
 

Bifogat

  • mot 3.JPG
    mot 3.JPG
    104.4 KB · Visningar: 293
De e sådan som man gör dekaler utav, fråga på en dekalfirma. Ganska svårt med tanke på formen på tanken, mycke värmande och sträckande i folien men blev rätt nöjd med hojen efter många timmars jobb.
Imponerande hur bra du fick till det. Är det nåt mer än tanken som är klätt i plastfilm?
 
De e sådan som man gör dekaler utav, fråga på en dekalfirma. Ganska svårt med tanke på formen på tanken, mycke värmande och sträckande i folien men blev rätt nöjd med hojen efter många timmars jobb.

Kommer det inte bubbla upp utav ångorna från bensinen?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top