Bilder på våra supermotarder!

En bild på mig och min hoj:2cool
 

Bifogat

  • DSC01236111.JPG
    DSC01236111.JPG
    126 KB · Visningar: 283
KX85.
Den lilla motarden 30hp 70kg.

125 racer slicks,regndäck passar rakt på.
 

Bifogat

  • DSCN2686 (Medium).JPG
    DSCN2686 (Medium).JPG
    105.3 KB · Visningar: 2,310
Jag får väl bidra med hojen min. :näsblod
Husaberg nr3 på ganska exakt 12månader! Fega tjuv-j**lar!! Men denna ska jag sprängminera :yoparty
 

Bifogat

  • DSC00224liten.JPG
    DSC00224liten.JPG
    102.1 KB · Visningar: 236
Last edited:
Jösse skrev:
2509701 KX85.
Den lilla motarden 30hp 70kg.

125 racer slicks,regndäck passar rakt på.
Ser ut att va den ultimata gokart-hojen. Vad är det för storlek på hjulen? Ser ut att vara samma storlek fram som bak.
 
supermoppe skrev:
2510512 Ser ut att va den ultimata gokart-hojen. Vad är det för storlek på hjulen? Ser ut att vara samma storlek fram som bak.


Excel 17 tum givetvis.
Direkt från USA, finns inga i Sverige med denna bredd.

Ska ställa upp i Spanska mästerskapen mars -07 mot regerande mästaren Bo Steffensen på EM banan i Benidorm :D
(Mega gokartbana)
 
Jösse skrev:
2512620 Excel 17 tum givetvis.
Direkt från USA, finns inga i Sverige med denna bredd.

Ska ställa upp i Spanska mästerskapen mars -07 mot regerande mästaren Bo Steffensen på EM banan i Benidorm :D
(Mega gokartbana)
Ska DU köra den :va

Hur stor är du? Funkar det?
Vad har det kostat att bygga hojen? Jag är intresserad för att se om det skulle gå att bygga mindre SM-hojjar för utlåning av vår klubb för att locka yngre förmågor.
 
Supermoto skrev:
2512694 Ska DU köra den :va

Hur stor är du? Funkar det?
Vad har det kostat att bygga hojen? Jag är intresserad för att se om det skulle gå att bygga mindre SM-hojjar för utlåning av vår klubb för att locka yngre förmågor.

Satsa på Fiddys med motardhjul istället.
Vi har plågat våra FYM i S-tälje gokarthall massor och dom bara tuffar och går.
 
Sweeet

Sweet, Delarna klara från lacken. Fluorecerande is the shit :yoparty
 

Bifogat

  • 3.jpg
    3.jpg
    80 KB · Visningar: 86
  • 2.jpg
    2.jpg
    54.3 KB · Visningar: 103
  • 1.jpg
    1.jpg
    67.8 KB · Visningar: 172
  • 4.jpg
    4.jpg
    54.6 KB · Visningar: 123
  • 5.jpg
    5.jpg
    64 KB · Visningar: 105
Last edited:
Slappa skrev:
2513965 Då borde 625:an gå som 640:in ?

Provkört 2 olika årsmodeller av 640:in o båda var rena sömnpillret så ja funderar på en 660!

Mkt prat mellan 625 & 640 men det enda som skiljer dem motormässigt är förgasaren och avgassystemet.

Både 625 & 640 har samma borrning 101 x 78 mm och 625 cc

660: 102 x 80 mm och 654cc

Var båda 640 med highflow toppen?
 
Slappa skrev:
2513965 Då borde 625:an gå som 640:in ?

Provkört 2 olika årsmodeller av 640:in o båda var rena sömnpillret så ja funderar på en 660!

Tycker du att 640:in var ett sömnpiller så ska du nog kolla på en Husaberg 650 eller en Aprilia 550. För det är ingen jätteskillnad på 640 & 660 tycker jag.
 
Nu kan jag inte svara på om 660 är så mkt bättre än 625 för 660 har jag inte kört någon... Men jag kan säga att skillnaden mellan 640 och 625 är rätt så stor... Ut och provkör bara :yoparty
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top