Bilder på våra supermotarder!

IO skrev:
2171237 Men tjena, den där såg ju jag i No Fear butiken som är brevid. Cool!
Tja! Stämmer bra, det är jag som äger nofear butiken!!!
Men nu är jag på jakt efter ngt mer landsvägsanpassat, fz6, z750, superduke eller ngt likn
 
philsson skrev:
2161065 lite suddigt annars godkänt. Ser du något över styret föresten? :D
Här är mitt bidrag. Gott med popcorn.... :D
Antar att din var en cross från början? För det ser inte klokt när den är så hög där bak... :banana

Robertzon skrev:
2161024 tänkte att nu vill jag också va med :lol har inte kört så länge ännu... går rätt så bra iaf
En racehoj som husaberg + speglar= går inte ihop...
 
Migael skrev:
2174609 Antar att din var en cross från början? För det ser inte klokt när den är så hög där bak... :banana
Har jag aldrig tänkt på då förutom att den är högre än husa FS 05 det vet jag i af. Ser väl rätt ok ut ändå gör det inte? :confused:
 
philsson skrev:
2174628 Har jag aldrig tänkt på då förutom att den är högre än husa FS 05 det vet jag i af. Ser väl rätt ok ut ändå gör det inte? :confused:
Klart att det inte är HELT åt skogen men jag tycker ändå att det kunde sett bättre ut...fast de e ju en helt annan sak i de verkligheten.
Antar att jag bara är överdrivet kärringpetig :pannkyss
 
Migael skrev:
2174652 Klart att det inte är HELT åt skogen men jag tycker ändå att det kunde sett bättre ut...fast de e ju en helt annan sak i de verkligheten.
Antar att jag bara är överdrivet kärringpetig :pannkyss
Ja det får jag väl säga att du är eller så är det jag som inte har öga för det. Kanske borde göra nåt åt det, hojen går ju lättare på bakhjulet om den är lägre bak. :tungan kanske den lyfter på 6an också. :banana
 
ktm_525_exc__05.jpg


Her min sykkel som motard.
 
Ska byta lite plast, kam och till helsystem mm. Men så här ser den ut i nuläget.

attachment.php
 

Bifogat

  • KTM 060604 sh.jpg
    KTM 060604 sh.jpg
    138.5 KB · Visningar: 655
Här är min budgetmotard. Dolores heter hon.

Har precis monterat fälgarna. Skärmen fick jag på köpet men ska bytas mot en likadan fast vit. Framlyktan ser oproportioneligt stor ut med det lilla framhjulet så den får nog bytas den med. :)
 

Bifogat

  • minidolores1.JPG
    minidolores1.JPG
    134.1 KB · Visningar: 221
  • minidolores2.JPG
    minidolores2.JPG
    140 KB · Visningar: 301
Rasorblade skrev:
2218666 Och när skall du med på åkning då :7peta :D

Får fan bli snart... tog studenten idag så jag lär la ha lite mer tid..
Börjar iofs jobba imorgon men ändå.. snart så =)

Skål!
:fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top