Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte väl jag kände igen den bilden...MILKY skrev:Nya dekaler på Husan!
Supermoto skrev:Tyckte väl jag kände igen den bilden...
Köpte du den inte alldeles nyss hade jag för mig![]()
http://www.blocket.se/vi/7554799.htm?ca=8_s
porec skrev:hoj hoj... jag ställer frågan här istället.... vad tycker ni om denna?? (har ej fått respons där jag postade den först)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2005743#post2005743
är det nått att ha eller bara att slänga i sjön.. den e ju billig men lite gammal... skulle ha som en andra hoj...men måste kunna regga in.. nån som kan komma med förslag på vad man borde göra, eller vad man ska vara vaksam över..!
jo jag tänkte på det,.. men ville inte starta en ny.. eftersom det säkert finns hundra liknande.. å bla bla bla.. så jag la in den i "Frågor om vilken motard man ska ha!!! " men fick inte så bra respons.. men ser ut som att jag ber skita i den, så det spelar ingen roll.Rasorblade skrev:Gör en ny tråd så får du bättre svar!
Här skall det egentligen bara vara bilder.........
tur att man inte vill ha en sån i alla fallliljekvist skrev:Kika på superbike under nyheter för att se en vit KTM SMR![]()
Snyggt!!! Uddaliljekvist skrev:Kika på superbike under nyheter för att se en vit KTM SMR![]()
Supermoto skrev:Är 450-dekalerna för att förvilla motståndarna?!![]()
För visst är det väl en 580!?

Enginehardware skrev:Bodingh´s 710cc.
Trolig konfig: Större förgasare, titanventiler, grymme Kamaxeln, superlätt kolv samt ett tyst(92db) system med massor av effekt.
// Thomas
Hej.liljekvist skrev:Inga bänk-papper???
Fy fan! blir till att banta lite till för att ta han i starten dåEnginehardware skrev:Hej.
Just nu lite hemligt men inte under 80 på hjulet vid 8200varv.

Tänk vad Gräddbollen blir snabb nu när han ska på dietläger i ungern, men om inte han går ner i vikt så får vi ta ut vår projekt hoj åt honom, där finns det effekt i massor.liljekvist skrev:Fy fan! blir till att banta lite till för att ta han i starten då![]()
GGGGAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHEnginehardware skrev:Hej.
Just nu lite hemligt men inte under 80 på hjulet vid 8200varv.
Supermoto skrev:GGGGAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
Ska bli jäkligt intressant att få moppefrilla av skäggfarbrorn till sommaren![]()
![]()
Vad är det för luftburk?Enginehardware skrev:Bodingh´s 710cc.
Trolig konfig: Större förgasare, titanventiler, grymme Kamaxeln, superlätt kolv samt ett tyst(92db) system med massor av effekt.
// Thomas
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |