Lilja skrev:dom har ingen vidare hållbarhet!, inte bak i allafall![]()
det beror ju på hur man kör förståss!
haha![]()
Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lilja skrev:dom har ingen vidare hållbarhet!, inte bak i allafall![]()
det beror ju på hur man kör förståss!
haha![]()
Grrrooov skrev:Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Grrrooov skrev:Finns det något liknade med hårt gummi i? Har ingen aning om hur dom där är visserligen. Ville ha något billigt att sätta dubb i.
Wizze skrev:och så ett par bilder på min..
Hi-ho skrev:Är det någon mer än jag som har svårt för framlyset på denna modell? förövrigt så givetvis![]()
behövs en sån dekaltrimmas... trodde dom gick bra redan utan dekalerIO skrev:Min dekaltrimmade moped...
chukabowa skrev:behövs en sån dekaltrimmas... trodde dom gick bra redan utan dekaler![]()
haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames påIO skrev:Jodå, motorn är inget fel på men dom ser ju ut som skit ur kartong.![]()
chukabowa skrev:haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames på![]()
chukabowa skrev:haha... jo jag har sjävl funderat på o fixa till min lite. e sugen på vit plast.. med flames på![]()
med luddig sadel då oxå eller?Rasorblade skrev:Nästan som jag hade tänkt...vit plast och svarta tigerränder!![]()
Men men vi får väl se vad polarn kan fixa....![]()
Här är några varianter...Grrrooov skrev:Någon som har någon svart Husaberg? Såg en lite tidigare som var svart med hel tank. Har sett en på film en gång med jag vet inte vem som har den alls faktiskt.
jonte76 skrev:En bild från en härlig sommardag .Längtar tills sommaren![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |