Bilder på våra supermotarder!

Marals76 skrev:
Vad kostade skivan ifram? Är även oken bytta? Åhhhhhh vad betalade du för hela kalaset?

Beringerkittet passar inte på din. Du har 13mm pump å finfint ok, Ebbe har tävlat med sin org skiva å de verkar fungera bra. (Mattas inte) har inte hört någon annan med -03or som haft bromsproblem ivf. Jag tror du inte behöver shoppa massa stuff i bromsväg på din hoj, om du inte är någon töntig poser som snackar mer än åker hoj. :D
 
Tom Byron skrev:
Beringerkittet passar inte på din. Du har 13mm pump å finfint ok, Ebbe har tävlat med sin org skiva å de verkar fungera bra. (Mattas inte) har inte hört någon annan med -03or som haft bromsproblem ivf. Jag tror du inte behöver shoppa massa stuff i bromsväg på din hoj, om du inte är någon töntig poser som snackar mer än åker hoj. :D

Tackar för infon. Klart som tusan att man inte är posör ;)
 
Och här är min. Första gången den fick känna på motardhjul ikväll.
 

Bifogat

  • jbktm525sxmotard.jpg
    jbktm525sxmotard.jpg
    74.7 KB · Visningar: 3,055
rejser skrev:
jepp
hojarna verkar ju funka fast dom e italienska, vart tvåa i VM -02 :tummenupp

Det var absolut inget nerlåtande... tänkte bara att priset var så dyrt så det måste varit en pizza-räser :crash
 
Min första motard!! -01
 

Bifogat

  • ändrad.jpg
    ändrad.jpg
    93.9 KB · Visningar: 3,205
Min andra motard!! -02
 

Bifogat

  • ändrad2.jpg
    ändrad2.jpg
    124.3 KB · Visningar: 2,633
:gråta Min tredje motard -03 som jag sålde nyligen!!
 

Bifogat

  • ktm.jpg
    ktm.jpg
    125.6 KB · Visningar: 3,155
Bild på min EXC när leran är borttvättad och finkostymen åkt på :).
 

Bifogat

  • exc.jpg
    exc.jpg
    116.1 KB · Visningar: 3,537
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top