Bilder på våra supermotarder!

Tror inte det där är standard-bakramen på en 660...

Goldwing_WannaB skrev:
Gillar "bakplasten"(vita "nr-skylten"). Borde ju passa en 660... Vart får man tag på en sån tro?
 
Bilder på våra motarder

Inge speciell men med lite dekaltrim så kanske den blir lite roligare!?
 

Bifogat

  • Resize of Fest hos Sellen mm 2005-04-06 004.JPG
    Resize of Fest hos Sellen mm 2005-04-06 004.JPG
    108.8 KB · Visningar: 440
Goldwing_WannaB skrev:
Ser inte ut så på bakskärmen nej men sidoplåten borde ju egentligen kunna passa oavsett om ramen är kortad eller ej.


Hmm, kanske det... Och ju, dom är fan fetare än original iallafall...
 
Mitt monster.
 

Bifogat

  • DSC00869.JPG
    DSC00869.JPG
    119.5 KB · Visningar: 200
Last edited:
Grabbar o toser, varfor kan inte jag se ngra bilder? Allt jag ser e en tom ruta der det stor "uppladdade bilder" :(
Jag e ju so SM koter som man bara kan va och vill se de smo leckerbitarna!!

ps. ursekta sproket, sitter i utriket och har inte svenskt tangentbord.
 
Tja här kommer en bild på min hoj, ska polera ramen och sen är det lite annat som ska fixas men det får bli till vintern!

:yoparty

//A1
 

Bifogat

  • MinXr.jpg
    MinXr.jpg
    109.2 KB · Visningar: 257
och här är my sexy :D

mobba inte mina speglar! :3freak
 

Bifogat

  • P5130001.JPG
    P5130001.JPG
    80.9 KB · Visningar: 179
  • P5130005.JPG
    P5130005.JPG
    80.1 KB · Visningar: 168
  • P5130007.jpg
    P5130007.jpg
    79.4 KB · Visningar: 178
Last edited:
flipm0de skrev:
och här är my sexy :D

mobba inte mina speglar! :3freak



Varför det? :va
De är ju viktiga, alt så skulle jag bara köra vänsterspegeln då jag tycker man använder den mest!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top