Bilder på våra supermotarder!

Hallå hallå
Jag köpte min för en vecka sen och älskar den :D

Men finns det några tjejer som kör supermotard i Götet eller?

Nu måste jag bara våga ta upp den en bit ovanför marken! :yoparty
 

Bifogat

  • liiiten.jpg
    liiiten.jpg
    38.7 KB · Visningar: 1,345
Hallå hallå
Jag köpte min för en vecka sen och älskar den :D

Men finns det några tjejer som kör supermotard i Götet eller?

Nu måste jag bara våga ta upp den en bit ovanför marken! :yoparty

Minst en tjej till.
Mmm den där känner man igen!!:D
Du får hänga med på våra körningar...:yoparty
 
Last edited:
Minst en tjej till.
Mmm den där känner man igen!!:D
Du får hänga med på våra körningar...:yoparty


jasså det säger du, men nu e den min!! :tungan

Jag vet inte om jag vågar åka med er, jag vill ju inte vara den alla får vänta på :va sen kör ni säkert mest antingen på fram eller bakhjulet gissar jag hehe.. Om ett tag när jag e lite bättre så ska jag visa vad jag går för! :yoparty
 
jasså det säger du, men nu e den min!! :tungan

Jag vet inte om jag vågar åka med er, jag vill ju inte vara den alla får vänta på :va sen kör ni säkert mest antingen på fram eller bakhjulet gissar jag hehe.. Om ett tag när jag e lite bättre så ska jag visa vad jag går för! :yoparty

Ähh va inte feg nu...
Hur funkar de nya byxorna då?!:)
 
jasså det säger du, men nu e den min!! :tungan

Jag vet inte om jag vågar åka med er, jag vill ju inte vara den alla får vänta på :va sen kör ni säkert mest antingen på fram eller bakhjulet gissar jag hehe.. Om ett tag när jag e lite bättre så ska jag visa vad jag går för! :yoparty

klart du ska med! Spelar ju ingen roll om man inte e fena på bak o framhjul meddetsamma! Jag hankar mig fram så gott det går o ingen sparkar eller slår på mig för det!:D
 
jasså det säger du, men nu e den min!! :tungan

Jag vet inte om jag vågar åka med er, jag vill ju inte vara den alla får vänta på :va sen kör ni säkert mest antingen på fram eller bakhjulet gissar jag hehe.. Om ett tag när jag e lite bättre så ska jag visa vad jag går för! :yoparty

Tycker mest det poseras eller äts glass!:tummenupp
Din hoj är iaf ett flockdjur, här står den ju omgiven av flocken!!:D

Hare gött!
 

Bifogat

  • Götaplatsen Gbg.JPG
    Götaplatsen Gbg.JPG
    126.5 KB · Visningar: 562
Jasså det var du som köpte Doros hoj...

I GBG-tråden avdelningen finns en tråd för motardåkare. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=89135&page=208

Du kan PM:a Spidermoto så lägger han med dig på en mailing/sms-lista så missar du aldrig en stor körning!

Syns väl!

Doro ingen aning... Kristian heter han ...

Tycker mest det poseras eller äts glass!:tummenupp
Din hoj är iaf ett flockdjur, här står den ju omgiven av flocken!!:D

Hare gött!

Posera ja tack
Glass ja tack! :)
Jag får väl ansluta mej till flocken då!
 
Last edited:
Två nya bilder, fixat lite :tummenupp
 

Bifogat

  • DSC03242.jpg
    DSC03242.jpg
    131 KB · Visningar: 442
  • DSC03317.jpg
    DSC03317.jpg
    116.6 KB · Visningar: 438
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top