Bilder på våra supermotarder!

motardnisse skrev:
2347457 Rätta takter, så ska en motard se ut!! :tummenupp
Finns mer. :näsblod
pict3370b.jpg
 
Innan man begår misstaget o köpa motard, ni med Ktm 660 hur sitter era tjejer på hojen? När/om dom får lov att åka med:D
 
Slappa skrev:
2353660 Innan man begår misstaget o köpa motard, ni med Ktm 660 hur sitter era tjejer på hojen? När/om dom får lov att åka med:D

Brudar är onödig vikt!!!Köp racehoj direkt=KTM525 eller Husa 650:yoparty
 
Last edited:
Slappa skrev:
2353660 Innan man begår misstaget o köpa motard, ni med Ktm 660 hur sitter era tjejer på hojen? När/om dom får lov att åka med:D
På ktm 640 06 sitter dom(brupporna) trångt typ på bakstänkan
 
doordie skrev:
2157279 Den här är den enda KTM som jag skulle vilja prova! :D
attachment.php

ÖGF! FYYY FAN vilken hoj! 50 cc till, sen lär man ju verkligen ha nåt som är konkurrenskraftigt. Fast det har man nog redan! :näsblod (Kompression: flyga-tolv-meter-och-dö-vid-bakslag?) :yoparty :Bugar :squid
 
Min 426:a i motardkläder...

Ursäkta bildkvaliteten... Mobilkamera samt att jag är inge vass på att förminska bilder...
 

Bifogat

  • 2005-05-16 Till nätet 100.GIF
    2005-05-16 Till nätet 100.GIF
    109.5 KB · Visningar: 173
Last edited:
Nytvättad.
 

Bifogat

  • DSC_0023111.JPG
    DSC_0023111.JPG
    141.5 KB · Visningar: 245
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top