Bilder på våra 125or!

bra köp! Ses på vägarna :tummenupp

Bor man i skåne så kör man hoj nu :tummenupp

Förutom underkylt regn i torsdags har de varit 4-10 +

Fast längre upp sucktar man väl fortf med gathoj

Jodå, tokfet hoj är det!
Var ute på premiärturen idag och den går jeffla bra.
Vädret har ju varit wünderbart idag.

bra köp! Ses på vägarna :tummenupp

Bor man i skåne så kör man hoj nu :tummenupp

Förutom underkylt regn i torsdags har de varit 4-10 +

Fast längre upp sucktar man väl fortf med gathoj

haha, hemma i jönköping har vi ca 30 cm snö som kom i fredags:huvet
så premiärturen får vänta lite:P

Nu kör inte jag 125a längre, men man kanske får slänga in en bild på den man en gång hade :)

visabild.php

Och här är jag igen, cool p16 med jeansen nedtryckt i tubsockor, det var inne då :D

19870827.jpg

Nu kör inte jag 125a längre, men man kanske får slänga in en bild på den man en gång hade :)

visabild.php

Och här är jag igen, cool p16 med jeansen nedtryckt i tubsockor, det var inne då :D

19870827.jpg

SNYGGT! SNYGGT!
haha hade du inte sakt nåt om jeansen hade ja inte märkt nåt:tummenupp

visabild.php

19870827.jpg

haha det var ingen stor kille :hihi

tubsockorna e ju en härlig moppefucko stil :tummenupp

Fet hoj!
Du körde inte runt med det blanka bakdäcket väl? :hihi

För övrigt så måste vi sluta citera bilder, snart består 90% av tråden av just qoutes, haha :näsblod

http://www.sporthoj.com/galleri/visabild.php?id=91280&header=1

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_34/19870000-19879999/640x480/19870827.jpg?0

Inte bara jag som har problem med sitthöjden :banana

Men vill berätta för er som inte har en enduro att sitthöjden är väldigt hög, kan kolla vad den är på. 93-94 cm om jag minns rätt. Läste i en engelsk recension att till och med recensenten, som var 185, hade svårt med att få ner fötterna ordentligt :hihi

Men vill berätta för er som inte har en enduro att sitthöjden är väldigt hög, kan kolla vad den är på. 93-94 cm om jag minns rätt. Läste i en engelsk recension att till och med recensenten, som var 185, hade svårt med att få ner fötterna ordentligt :hihi

men det e jävligt snyggt med höga enduro supermotarder :Bugar:tummenupp

Min gamla WR125X var lika hög, fick nästan sätta ner stödet när jag skulle stanna :näsblod

Tack för att ni gillade hojen! :)

Ja, jag var inte stor då... fyfan för stopp i rödljus och körsningar, alltid fick man stå på tå och lutandes! Men nu har jag växt till mig litegrann i alla fall så man kan stå på HELA foten... dock inte båda två samtidigt :D

Ingen som tycker att det blivit lite väl off-topic här? :rolleyes:
Vet inte om tråden finns kvar men det fanns förut en discussionstråd till denna tråd :tummenupp

Ingen som tycker att det blivit lite väl off-topic här? :rolleyes:
Vet inte om tråden finns kvar men det fanns förut en discussionstråd till denna tråd :tummenupp

Letade en gång i tiden febrilt efter den, men hittade den inte. Lite synd. Någon med bättre google-haxx-kunskaper kan få hitta den nu!

Detta är vad man kör i dagsläget =)
Lutade åt att inte skulle bli någon hoj alls under studietiden (pluggar ekonomi i Uppsala i 3 år, fattig mao.), men regeringen är snäll :D

visabild.php

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...