Bilder på nya KTM 690 SM 2007

alexander_pehrs skrev:
2529758 Alltså vad är deta för MC år nästan alla nya modeller suger fettttt till utseende. Den enda jag vet är helt okej är ju r1, men endå är jag en gsx nörd.
Är det så att man måste börja skicka in bidrag till dom olika Mc tillverkarna för att det ska bli bra

R1 är helt ok men jag tycker då att inom sporthojar tar nog fan R6 priset. Riktigt aggresiv look sen gillar jag alla spettsiga detaljer. Undra hur fotgängsvänlig den är :tungan

Har alltid tyckt att ktm har snygg design på sina hojar, men får nog ändra mig nu. Hojen ser hämsk ut, ljuddämparna står ju rakt upp som på en traktor.

Jag får hålla med många andra. Vad tänkte KTM:s designer på? Eller snarare vad var de höga på. Och underliggande. NEJ :4skrika

BMW:n var riktigt läcker men Aprilian är ändå finast.

Fansen vad jag skrattade när jag såg första bilden på ktmen, och ännu mera när jag såg den andra :lol!
Ducati-wannabe-design, den s.k. framskärmen talar bäst för sig själv och avgasröret får mig att börja asgarva.

Någon mer förutom jag som ser likheter i avgasrörena med ktmen och detta fordon: http://www.vancotrailers.com/Tractor trailer.JPG , dvs. dammsugartubar som går rakt upp med en vinklad avslutning :näsblod.

Nåjja, jag överdriver och sågar ktm lite för mycket kanske, men vad ska vi motardare ta oss till när fler och fler märken ballar ut totalt, och nu är det ktms tur. Nää designatomtarna i mattighofen har slagit huvudet hårt :huvet !

Att Motards låter som traktorer är en sak men att dom sen ska ha utblås som dom är ju fan ännu mer LOL LOL LOL

Oro skrev:
2530292 Precis vad jag tyckte också, utan att hunnit se din kommentar. :näsblod

Bakänden får mig att tänka på Caterpillar eller Volvo BM :)

JAJAJ det är en VOLVO BM =)

Last edited:
usch

en motard ska se ut som en cross/enduro med landsvägs däck den där ser ut som... ja som vissa sagt innan en korsning mellan hacke och en volvo bm.
Undrar om ktm gjort en förstudie om utseendet i en referensgrupp??:va Isf vilka ingick i den... disney och lantmännen...:rolleyes:

Kan tänka mig att tyskarna kommer att gå igång rejält på den där. Dom har ju som bekant ingen smak alls.....

Neutral skrev:
2529139 Nya BMW motarden var betydligt snyggare.

101006_bmw_xmoto.jpg

Ser ju ut som husasving :va kåteemmen ser ut som en så´n där fågelmask de har i skräckfilmerna.

Det va ingen dålig framskärm på ktmen och sätter man vinkelslipen i stjärten på den så man får bort nummerskylthållaren och den där grejer som ser ut som en dragögla???? så kanske, bmwn däremot såg mkt bra ut, dock även där en kanske lite för långt nerdragen nummerskyltshållare, snygga bakljus/blinkers dock

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!