Bilder på nya KTM 690 SM 2007

Hmmm....Njaeeee.....Eeehhhh... Vet inte vad jag ska tycka ???.. Ngt får mig att tänka på videon till den där låten "Walk like an Egyptian"..:rolleyes:

Nyteknik skrev:
2529069 Först tänkte jag: "Ha ha - den ser ju inte klok ut!".

Instämmer med föregående talare. Den ser inte klok ut, påminner lite om en Kjell-Kåpa :D

Poppler skrev:
2529074 Trevlig bak, men fram ser den ju ut som Hacke hackspett.

Ja...vafan ska man säga? Jag har ingen aning om vad den ser ut som, men vacker är det fan ta mig inte, det är en sak som är säker.
Ser ut som en såndär asiatisk pappersfågel man blev tvungen att vika i grundskolan. Fast de var nog snyggare vid närmare eftertanke.

Last edited:
Nya BMW motarden var betydligt snyggare.

101006_bmw_xmoto.jpg

Jag vill så gärna gilla nyskapande designer, men den där KTM:en går jag bet på, den var herrejössesful. Hur kan företaget som designat så coola hojar som Paris-Dakar-hojen 660 Rallye, Superenduron och 950 Adventuren konstruera ett så fult missfoster? Så går det när dom lämnar sin själ och börjar hora med landsvägsmotorcyklar. KTM borde bli vid sin läst och fortsätta bygga världens coolaste grus/offroad/adventure/enduro-hojar istället.

BMW:en ovan däremot var najs.

Fy satan va ful den va!! :skrämd Ktms designer måste vart ordentligt full när han rita den där :zpy

KTM.en är sjukt ful. Kommer aldrig att äga den, även om den gör ca 200km/h orginial enligt en källa. Det är nog rätt bra med mos i den nya LC4 motor.

*/ ?>
Back