bilder på min nya SP 1:a

Ett litet tips :tummenupp

Lacka fälgarna i guld, det lyfter hojen ganska mycket...

img441987e87c87f.jpg

img441a9dd5bc01e.jpg



Aaah glömde oxå att säga, kika gärna in på www.vtr.nu :D
 
Last edited:
A© skrev:
2176609 Ett litet tips :tummenupp

Lacka fälgarna i guld, det lyfter hojen ganska mycket...

img441987e87c87f.jpg

img441a9dd5bc01e.jpg



Aaah glömde oxå att säga, kika gärna in på www.vtr.nu :D


ahh fan va nice! ska tänka på det
 
abethebabe skrev:
2176431 Min nya hoj! lämna gärna en kommentar.

Den ser väl ok ut :rolleyes:
Var har du köpt den någonstans, har för mig att jag har sett en röd sp1:a här runt falkenberg dom senaste somrarna, det är möjligtvis inte den du har köpt.
 
Flipper skrev:
2176624 Grattis till nya hojen.
Jag är hel nöjd med min.


tack tack

Peter_K skrev:
2176859 Den ser väl ok ut :rolleyes:
Var har du köpt den någonstans, har för mig att jag har sett en röd sp1:a här runt falkenberg dom senaste somrarna, det är möjligtvis inte den du har köpt.


nej det är inte den
 
grattis till en asnajs o fin hoj, gillar dom skarpt, synd bara att dom väger så in i helvete original.
 
semper skrev:
2176888 grattis till en asnajs o fin hoj, gillar dom skarpt, synd bara att dom väger så in i helvete original.


måste säga att den e relativt snäll trots vikten!

wannagofast skrev:
2176878 Naturligtvis ett förbaskat bra köp!! Härligt med lite "udda" hojar..
Mycket nöje!!


tack tack! känns bra än så länge :tummenupp
 
Schysst hoj!

Finns hur som helst man kan göra med en sån. Bara att kolla in Torsten Duhrbahns projekt :)


PS. Funderat på att putsa linsen på kamera? :tungan
 
Gratulerar till en kanonbra motorcykel!
Varvräknaren är så läcker att den får ett ostron att framstå som falukorv! Silver är förvisso ovanligare men den är klart snyggast i röd-svart!

Lycka till!!
 
Abe, det skall vara uppehåll imorgon. KOommer du förbi mig så drar vi ut en sväng? Och kör nu försiktigt. du har en liter istället för en halvliter mellan benen nu! :)

/Martin
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top