Bilder på medlemmar

Tror han syftar på en viss dokumentär med de orden :hihi

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

:rofl :rofl :rofl
Du gissade helt rätt.
Absolut inget ont menat till nån det va bara det första som kom upp i mitt huvud när jag såg bilden.

Killen är så klockren.

Tror han syftar på en viss dokumentär med de orden :hihi

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V9nEPvca4vk&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Hahaha!

Sorry, det lät surare än det var menat... Allt jag ville ha sagt var att teos kommentar inte direkt var ny, menade inte att jag tagit illa upp eller nånting sånt:) No hard feelings mate:tummenupp

Närå, det lät inte alls surt. Jag ville bara förvissa mig om att du inte tog illa upp av mitt inlägg. :krama

Edit: Ähh, orka mata surkukarna...

Last edited:
Och här ser vi, i likhet med de flesta svenskar, en bitter gammal tjärring som skriker efter hjälp då någon annan har roligt.

Btw, har du en finne i röven?! :va

Sorry fjunpung, han har rätt.:fakta

BTW du har inte besvarat frågan ännu.

Eftersom så många har laddat upp bilder av sig själva så kan ju inte jag vara sämre jag.... Hade dock ingen kamera i närheten, men scannern står där den står och pennor finns i lådan, så ni får hålla tillgodo med en skiss så länge... dock så sket jag i att klottra dit tatueringarna jag har haha

profile.jpg

//Björn

Eftersom så många har laddat upp bilder av sig själva så kan ju inte jag vara sämre jag.... Hade dock ingen kamera i närheten, men scannern står där den står och pennor finns i lådan, så ni får hålla tillgodo med en skiss så länge... dock så sket jag i att klottra dit tatueringarna jag har haha

//Björn

Ha ha coolt jag skulle också vilja kunna teckna sådär, släng gärna upp en bild här i efterhand så vi får se hur pass skillad painter du är ;)

Tror du inte jag ser påfågeln lr vafan det är på axeln :hihi

profile.jpg

//Björn
Örat fick du till, men på händerna fegade du.

hehe jo papperet som låg över i scannern lös igenom. kan scanna in den också senare i dag och ta en bil, ciao

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti